Café de Download
Citaat van Tom op 2 oktober 2012, 14:36Ease off... Waarschijnlijk heb je dat stuk van morgen al meerdere malen gereden en als je de techniek beheerst, wordt het moeilijk om te zakken. Zelfverzekerd overkomen helpt ook behoorlijk.
Ease off... Waarschijnlijk heb je dat stuk van morgen al meerdere malen gereden en als je de techniek beheerst, wordt het moeilijk om te zakken. Zelfverzekerd overkomen helpt ook behoorlijk.
Citaat van Tom op 2 oktober 2012, 15:19Shit. Da's kut. Van wat ik er zo van zie en met de halve kennis die ik heb, lijkt het wel een redelijk makkelijke breuk te zijn. Het zetten lukte dus niet?
Shit. Da's kut. Van wat ik er zo van zie en met de halve kennis die ik heb, lijkt het wel een redelijk makkelijke breuk te zijn. Het zetten lukte dus niet?
Citaat van Releases op 2 oktober 2012, 22:01Wtf... heb je echt die laptop van €1400+!http://www.dell.com/nl/p/alienware-m17x-r3/pd
Kunnen we niet wat regelen met je verzekering.....?
Echt die ja, alleen dan het R4 model met andere specs. Zat geloof ik op 1600 piek.
Wtf... heb je echt die laptop van €1400+!http://www.dell.com/nl/p/alienware-m17x-r3/pd
Kunnen we niet wat regelen met je verzekering.....?
Echt die ja, alleen dan het R4 model met andere specs. Zat geloof ik op 1600 piek.
Citaat van Releases op 3 oktober 2012, 07:17Podverdriezeg, dat is geen Releases actie/truck die ik heel heeel heeeel graag wil weten!?
Er is wel een trucje hoor, wellicht dat ik die nog ga proberen om zo een 2e te bemachtigen en dan te verkopen.
Podverdriezeg, dat is geen Releases actie/truck die ik heel heeel heeeel graag wil weten!?
Er is wel een trucje hoor, wellicht dat ik die nog ga proberen om zo een 2e te bemachtigen en dan te verkopen.
Citaat van William op 3 oktober 2012, 10:50Shit. Da's kut. Van wat ik er zo van zie en met de halve kennis die ik heb, lijkt het wel een redelijk makkelijke breuk te zijn. Het zetten lukte dus niet?
Botten waren in eerste instantie dicht genoeg bij elkaar gezet, maar is toch weer verschoven...
Shit. Da's kut. Van wat ik er zo van zie en met de halve kennis die ik heb, lijkt het wel een redelijk makkelijke breuk te zijn. Het zetten lukte dus niet?
Botten waren in eerste instantie dicht genoeg bij elkaar gezet, maar is toch weer verschoven...
Citaat van svenholtman op 3 oktober 2012, 19:11Oei oei oei, nou is het toch echt te lang geleden dat ik dit forum bezocht heb (laat staan dat ik een reactie geplaatst heb).
Ik ga toch maar eens proberen wat vaker te checken.
De interesse is d'r immers nog steeds
Maar zie toch nog weer een hoop bekenden die nog steeds present zijn. LEUK!
Oei oei oei, nou is het toch echt te lang geleden dat ik dit forum bezocht heb (laat staan dat ik een reactie geplaatst heb).
Ik ga toch maar eens proberen wat vaker te checken.
De interesse is d'r immers nog steeds
Maar zie toch nog weer een hoop bekenden die nog steeds present zijn. LEUK!
Citaat van svenholtman op 3 oktober 2012, 19:12tjeeees, hele forum op de schop gegooid
, Veel veranderd. Ziet er strak uit man!
tjeeees, hele forum op de schop gegooid , Veel veranderd. Ziet er strak uit man!