wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.143 of 2.047Volgende

Waar is dat dan? Bubbels? Als het vrijdagavond was, was er ik wel dicht in de buurt.. Als ik het had geweten!

Haha nee man, Curtis. Zou wel gaaf geweest zijn als je er was!

Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd :)

Iemand hier enige ervaring met het frostlen van plexiglas? :P

Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd :)

Ja klopt, 18+ toch? Bubbels of cuba libre ben ik ook wel is te vinden. Waar zit jij dan meestal?

Eigenlijk bijna nooit in Amersfoort zelf (ben meer een discotheek iemand), maar in Amersfoort zelf: als de juiste portier bij Bubbels staat dan kom ik binnen met mijn rijbewijs, weliswaar een scooterrijbewijs maar met 1994 en het roze rijbewijs pasje lukt het meestal wel. Zo niet, beetje rondkijken in Rumours en dat soort tenten. Háát de Kars bleh. Maar vind Amersfoort te saai, vooral toen op Koninginnenacht was het om te huilen. Het is dat ik die volgende dag moest werken anders was liever naar Amsterdam oid dergelijks gegaan.

Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk

Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Nee ik wil geen figuur of iets dergelijks in het plexiglas hebben he.

Ik wil het "frosten" zoals dat dacht ik heet en dat wil zeggen dat het gewoon niet meer doorzichtbaar is maar wel nog goed licht doorlaat.

Zo dus:

244_1164324112.jpg

links gewoon plexiglas

rechts gefrost plexiglas

Weet iemand of er al een release date is voor alphas seizoen 2?

Koud buiten..... Winter jas weerrrrrr aan. Moet niet gekker worden. :(

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Jaja, vandaag ook weer mensen met mutsen op het strand. Bleh.

VorigePage 1.143 of 2.047Volgende