Café de Download
Citaat van Robin op 3 mei 2012, 18:31Waar is dat dan? Bubbels? Als het vrijdagavond was, was er ik wel dicht in de buurt.. Als ik het had geweten!
Haha nee man, Curtis. Zou wel gaaf geweest zijn als je er was!
Waar is dat dan? Bubbels? Als het vrijdagavond was, was er ik wel dicht in de buurt.. Als ik het had geweten!
Haha nee man, Curtis. Zou wel gaaf geweest zijn als je er was!
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2012, 19:11Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd
Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd
Citaat van shadowwatch op 3 mei 2012, 20:07Iemand hier enige ervaring met het frostlen van plexiglas?
Iemand hier enige ervaring met het frostlen van plexiglas?
Citaat van Tom op 3 mei 2012, 20:14Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.
Citaat van Robin op 3 mei 2012, 20:39Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd
Ja klopt, 18+ toch? Bubbels of cuba libre ben ik ook wel is te vinden. Waar zit jij dan meestal?
Oh op het Hof? Daar kom ik nog niet binnen nee. Volgende keer maar laten weten als je in Amersfoort draait, lijkt me wel gaaf idd
Ja klopt, 18+ toch? Bubbels of cuba libre ben ik ook wel is te vinden. Waar zit jij dan meestal?
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2012, 20:48Eigenlijk bijna nooit in Amersfoort zelf (ben meer een discotheek iemand), maar in Amersfoort zelf: als de juiste portier bij Bubbels staat dan kom ik binnen met mijn rijbewijs, weliswaar een scooterrijbewijs maar met 1994 en het roze rijbewijs pasje lukt het meestal wel. Zo niet, beetje rondkijken in Rumours en dat soort tenten. Háát de Kars bleh. Maar vind Amersfoort te saai, vooral toen op Koninginnenacht was het om te huilen. Het is dat ik die volgende dag moest werken anders was liever naar Amsterdam oid dergelijks gegaan.
Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk
Eigenlijk bijna nooit in Amersfoort zelf (ben meer een discotheek iemand), maar in Amersfoort zelf: als de juiste portier bij Bubbels staat dan kom ik binnen met mijn rijbewijs, weliswaar een scooterrijbewijs maar met 1994 en het roze rijbewijs pasje lukt het meestal wel. Zo niet, beetje rondkijken in Rumours en dat soort tenten. Háát de Kars bleh. Maar vind Amersfoort te saai, vooral toen op Koninginnenacht was het om te huilen. Het is dat ik die volgende dag moest werken anders was liever naar Amsterdam oid dergelijks gegaan.
Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 3 mei 2012, 21:06Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.
Nee ik wil geen figuur of iets dergelijks in het plexiglas hebben he.
Ik wil het "frosten" zoals dat dacht ik heet en dat wil zeggen dat het gewoon niet meer doorzichtbaar is maar wel nog goed licht doorlaat.
Zo dus:
links gewoon plexiglas
rechts gefrost plexiglas
Kun je dat niet beter door de expert laten doen? Stuur een houten (oid) kopie op van de vorm die je wilt en zij maken een plexiglas variant van wat je ze aanlevert.
Nee ik wil geen figuur of iets dergelijks in het plexiglas hebben he.
Ik wil het "frosten" zoals dat dacht ik heet en dat wil zeggen dat het gewoon niet meer doorzichtbaar is maar wel nog goed licht doorlaat.
Zo dus:
links gewoon plexiglas
rechts gefrost plexiglas
Citaat van DukeNPDA op 5 mei 2012, 20:47Koud buiten..... Winter jas weerrrrrr aan. Moet niet gekker worden.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Koud buiten..... Winter jas weerrrrrr aan. Moet niet gekker worden.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk