Café de Download
Citaat van William op 5 mei 2012, 23:37Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukje
Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukje
Citaat van DukeNPDA op 6 mei 2012, 08:57Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukjeIk doe dat nu inderdaad met de meeste films. Vaak hebben ze nog een scoop van iets nieuws of en grapje aan het einde. Met Captain America had je het inderdaad ook, en met Iron man zag je de bijl van Thor.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukje
Ik doe dat nu inderdaad met de meeste films. Vaak hebben ze nog een scoop van iets nieuws of en grapje aan het einde. Met Captain America had je het inderdaad ook, en met Iron man zag je de bijl van Thor.
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Citaat van Heisenberg op 7 mei 2012, 10:25
Scooter overleden, druk bezig met het repareren. Opeens weer fietsen na een half jaar doet mij wel goed. Gelukkig wordt het weer wel steeds mooier, begint al steeds zonniger te worden.
Scooter overleden, druk bezig met het repareren. Opeens weer fietsen na een half jaar doet mij wel goed. Gelukkig wordt het weer wel steeds mooier, begint al steeds zonniger te worden.
Citaat van Heisenberg op 7 mei 2012, 12:18Nah hij loopt inmiddels al weer. Handige vader die veel van 4takt af weet (a).. Alleen alles netjes maken en kabels opknappen. Wat er precies gebeurt was; het motorblok wat al bijna dood en sinds vorige week echt overleden. Hele vario was stuk. Blok loopt nog wel maar niet zoals het hoort natuurlijk. We hebben een nieuw blok gekocht en die erop geknald en dat werkt goed. Alleen er is nog iets met de gaskabel niet goed.
Verder, tja Robin het is helaas een 2 takt jouw oude brommer. Niet benzine vriendelijk haha. Daarnaast valt het meer op bij de politie.
Binnenkort wel een werkend filmpje
Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk
Nah hij loopt inmiddels al weer. Handige vader die veel van 4takt af weet (a).. Alleen alles netjes maken en kabels opknappen. Wat er precies gebeurt was; het motorblok wat al bijna dood en sinds vorige week echt overleden. Hele vario was stuk. Blok loopt nog wel maar niet zoals het hoort natuurlijk. We hebben een nieuw blok gekocht en die erop geknald en dat werkt goed. Alleen er is nog iets met de gaskabel niet goed.
Verder, tja Robin het is helaas een 2 takt jouw oude brommer. Niet benzine vriendelijk haha. Daarnaast valt het meer op bij de politie.
Binnenkort wel een werkend filmpje
Citaat van Heisenberg op 7 mei 2012, 13:05Meer een persoonlijke mening? De één vindt het net een grasmaaier geluid. 4-takt klinkt wat zwaarder en een lagere toerental. Ik heb mijn uitlaat ontgrensd dan klinkt die wel mooi imo
Meer een persoonlijke mening? De één vindt het net een grasmaaier geluid. 4-takt klinkt wat zwaarder en een lagere toerental. Ik heb mijn uitlaat ontgrensd dan klinkt die wel mooi imo