wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.144 of 2.047Volgende

Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukje

3e8c8948-37d7-e332.jpg

geinig ding :lol:

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Net terug uit de bios heb the avengers gekeken is best een leuk film. Als je gaat loop dan niet gelijk weg als de film is afgelopen daarna komt nog een klein stukje

Ik doe dat nu inderdaad met de meeste films. Vaak hebben ze nog een scoop van iets nieuws of en grapje aan het einde. Met Captain America had je het inderdaad ook, en met Iron man zag je de bijl van Thor.

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

23tjubc.jpg2ahegc3.jpg300wqz6.jpg

:):):(

Scooter overleden, druk bezig met het repareren. Opeens weer fietsen na een half jaar doet mij wel goed. Gelukkig wordt het weer wel steeds mooier, begint al steeds zonniger te worden.

Wat is er gebeurt?

Dat is wel heel drastisch repareren :o

Wat happend?

Had je mijne ook moeten kopen man :P Wel jammer van je zippie

Nah hij loopt inmiddels al weer. Handige vader die veel van 4takt af weet (a).. Alleen alles netjes maken en kabels opknappen. Wat er precies gebeurt was; het motorblok wat al bijna dood en sinds vorige week echt overleden. Hele vario was stuk. Blok loopt nog wel maar niet zoals het hoort natuurlijk. We hebben een nieuw blok gekocht en die erop geknald en dat werkt goed. Alleen er is nog iets met de gaskabel niet goed.

Verder, tja Robin het is helaas een 2 takt jouw oude brommer. Niet benzine vriendelijk haha. Daarnaast valt het meer op bij de politie.

Binnenkort wel een werkend filmpje :)

Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk

2 takt heeft natuurlijk wel het mooiste geluid!

Meer een persoonlijke mening? De één vindt het net een grasmaaier geluid. 4-takt klinkt wat zwaarder en een lagere toerental. Ik heb mijn uitlaat ontgrensd dan klinkt die wel mooi imo

Verstuurd van mijn LT18i met Tapatalk

VorigePage 1.144 of 2.047Volgende