Café de Download
Citaat van KianYu op 3 mei 2012, 08:28Welkom terug! Je hebt vast lekker weer gehad
Doe even een foto
Dankjewel, het weer was fantastisch!
Een foto vanaf de kamer om jullie een klein beetje jaloers te maken
Zal van de week nog wel wat in Foto's door members gemaakt plempen want ik heb mooie dingen gezien!
Welkom terug! Je hebt vast lekker weer gehad
Doe even een foto
Dankjewel, het weer was fantastisch!
Een foto vanaf de kamer om jullie een klein beetje jaloers te maken
Zal van de week nog wel wat in Foto's door members gemaakt plempen want ik heb mooie dingen gezien!
Citaat van Marciej123 op 3 mei 2012, 09:29Ziet er relaxed uit hoor!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Ziet er relaxed uit hoor!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Citaat van Wous op 3 mei 2012, 09:29Halleluja, kon je niet een paar mensen van Duken meenemen? Ik ben wel toe aan zo'n zonnige vakantie!
Halleluja, kon je niet een paar mensen van Duken meenemen? Ik ben wel toe aan zo'n zonnige vakantie!
Citaat van KianYu op 3 mei 2012, 09:33Haha, en dan te bedenken dat de bar links was die net niet op de foto staat!
Als ik het kon had ik het graag gedaan Wous! Maar helaas
Haha, en dan te bedenken dat de bar links was die net niet op de foto staat!
Als ik het kon had ik het graag gedaan Wous! Maar helaas
Citaat van Robin op 3 mei 2012, 15:15
Zo, dit was een (eigengemaakte) foto van het feestje waar ik was op koninginnedag. Loveland Qday Edition. Heel vet, 10.000 man in een ruime opzet, dus geen gedrang en dergelijke. Hele relaxte muziek, lekkere techhouse en techno. Zoals je ziet, zon vol op je bakkes en lekker stampen. Echt een top dagje gehad. Avond daarvoor was ik op een leuk techno feest in Amersfoort zelf, maar dat was bij lange na net niet zo vet als hierboven. Iets te vaag, veel minimal techno, wat hele rustige vage lounge techno is. Dus niet echt om op los te gaan.
De vrijdag daar voor heb ik (onverwachts) voor het eerst opgetreden in een van de betere, zo niet de beste kroegen in Amersfoort (18-25 jaar). Was enorm vet, veel goeie feedback gekregen. De dag daarvoor ben ik nog wezen stappen in Utrecht met studigenootjes: oftewel, echt een top weekend gehad. Foto van vrijdag:
Zo, dit was een (eigengemaakte) foto van het feestje waar ik was op koninginnedag. Loveland Qday Edition. Heel vet, 10.000 man in een ruime opzet, dus geen gedrang en dergelijke. Hele relaxte muziek, lekkere techhouse en techno. Zoals je ziet, zon vol op je bakkes en lekker stampen. Echt een top dagje gehad. Avond daarvoor was ik op een leuk techno feest in Amersfoort zelf, maar dat was bij lange na net niet zo vet als hierboven. Iets te vaag, veel minimal techno, wat hele rustige vage lounge techno is. Dus niet echt om op los te gaan.
De vrijdag daar voor heb ik (onverwachts) voor het eerst opgetreden in een van de betere, zo niet de beste kroegen in Amersfoort (18-25 jaar). Was enorm vet, veel goeie feedback gekregen. De dag daarvoor ben ik nog wezen stappen in Utrecht met studigenootjes: oftewel, echt een top weekend gehad. Foto van vrijdag:
Citaat van Robin op 3 mei 2012, 15:20Snap niet waarom ik het omgekeerd heb verteld (zondag-->donderdag) in plaats van logisch chronologisch. Kan gebeuren
!
Snap niet waarom ik het omgekeerd heb verteld (zondag-->donderdag) in plaats van logisch chronologisch. Kan gebeuren !
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2012, 16:03Waar is dat dan? Bubbels? Als het vrijdagavond was, was er ik wel dicht in de buurt.. Als ik het had geweten!
Waar is dat dan? Bubbels? Als het vrijdagavond was, was er ik wel dicht in de buurt.. Als ik het had geweten!