wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.141 of 2.047Volgende

Pfoee dagje gewerkt, nu naar arnhem om dagje mooi af te sluiten. Adieu!

Werkgevers zijn verplicht om een dag vrij te geven, of een vakantiedag bij te schrijven als je moet werken. In het tweede geval moet er ook altijd een compensatie zijn, maar niet per se het dubbele. Daar zijn richtlijnen voor inderdaad, weet ze niet uit mijn hoofd. :P Je krijgt er dus in principe ook een vakantiedag bij, maar ik vrees dat dat niet gaat als je op basis van nuluren werkt en dat ook nog eens zwart doet.

oh ja mij stand bij dat dan dubbele uitbetaald moest worden maar kan natuurlijk dat dit niet klopt :P

Zo heb er 8 uur opzitten. Ik werk in de horeca en krijg 150%. Wel leuk op zo'n kraampje sushi verkopen. Liep wel redelijk, 885 euro omzet gemaakt. Wel heerlijk weer, morgen weer regen las ik..

Sent from my LT18i using Tapatalk 2

sushi met dat warme weer? Maar was het je eigen kraampje of verkocht je suhsi voor een ander? Wel een lekkere omzet trouwens

We hadden een eigen koelwagen, dus dat was geen probleem. Verkocht sushi van mijn werkgever, doen ze elk jaar. Omzet viel trouwens wel mee, sushi aanschafprijs is echt niet goedkoop :P Maar de gezelligheid was wel goed aanwezig dus geen slechte dag.

Oooooh mannen. Wat ben ik stuk, kapot, gesloopt. Ik doe verslag.

Je bent niet de enige Robin.

Elke spier in mn lichaam doet zo ongeveer pijn..

Pff eindelijk een beetje bijgekomen. Donderdag feest in Utrecht, 5 uur slaap. Vrijdag feest van m'n team in Amersfoort, moest er draaien, 5 uur slaap. Zaterdag eindelijk vrij, 10 uur slaap. Zondag nacht, Qnight feest in Amersfoort, 5 uur slaap, op naar Amsterdam naar Loveland (KEI-HARD). Ik kwam thuis ben nog nooit zo leeg of moe geweest.

En dat allemaal zonder drugs!

Nou twee weken Egypte zitten er weer op... Jammer hoor!

En dan is het ook nog eens pleuris weer hier zo. :huh:

Ik wil terug! :P

VorigePage 1.141 of 2.047Volgende