wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.138 of 2.047Volgende

Bah, n net thuis van werk.... terwijl ik vandaag vrij was.... Dikke it shit.

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Net thuis van gala :D

Echt grappig, van mensen waarvan je verwacht dat ze niet zouden drinken, die worden dronken :P

En iedereen opeens in pak. Foto's volgen wel een keer.

Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.

Mja... dat zijn natuurlijk ook de eersten die dronken worden als ze iets nemen. Ach, ik moet bijna altijd rijden en 't is een leuk excuus. Maar dat je je moet verantwoorden dat je niet drinkt, kan ik nog steeds niet zo goed bij. Voor alle soorten voedsel is wel iemand allergisch of vindt het vies, met drank lijkt het wel of iedereen het geweldig vindt en er niks van krijgt. Ik hoor (helaas?) niet tot die groep.

Maarre... gala, rond deze tijd in het jaar? Zeker iets met eindexamens en zo?

Tjonge, het is nu hier wel heel donker. Moet gewoon ff een lampje aandoen om het een beetje licht hier te houden :P

@Tom

Ja wij hebben nu vakantie en over 2 weken examens :) Hebben ze mooi op de laatste dag voor de vakantie ingepland :P

Bijna iedereen drinkt, zelfs mensen die zeggen dat ze niet drinken. Er zijn er echt maar een paar die aan de cola of de sinas blijven en geen alcohol drinken. Maar komt denk ik omdat iedereen bier/wijn pakt dus om dan niet 'achter' te blijven doe.jij dat ook.

En op zon schoolfeest hoeft niemand zich te verantwoorden als bob :P

Zo, lekker vakantie vierenn :D.

Tjonge, het is nu hier wel heel donker. Moet gewoon ff een lampje aandoen om het een beetje licht hier te houden :P

Wordt er niet echt vrolijk van van dit weer veelte donker

Hier in België is het gelukkig een goed weer en morgenavond vertrek ik naar Malta tot donderdag en daar wordt het 20-25°C :)

Nee echt kak... zit met de twee kids binnen. Mijn meisje is er lekker tussenuit en is pas laat thuis..... Er ligt er nu één te slapen met de andere ga ik Duploén.

@Tom

Ja wij hebben nu vakantie en over 2 weken examens :) Hebben ze mooi op de laatste dag voor de vakantie ingepland :P

Bijna iedereen drinkt, zelfs mensen die zeggen dat ze niet drinken. Er zijn er echt maar een paar die aan de cola of de sinas blijven en geen alcohol drinken. Maar komt denk ik omdat iedereen bier/wijn pakt dus om dan niet 'achter' te blijven doe.jij dat ook.

En op zon schoolfeest hoeft niemand zich te verantwoorden als bob :P

Die reden heb ik zelf nog niet gesnapt met het 'achter' blijven.

Ikzelf drink ook afentoe wat maar als iemand anders een fles bacardi erin straalt hoef ik dat ook niet te doen.

Maar zo denk ik dan :)

VorigePage 1.138 of 2.047Volgende