Café de Download
Citaat van Farid. op 26 april 2012, 09:14Pff... Dan is het weer tijd om eens in de 3 maanden de wachtwoorden op me stage te veranderen bij alle gebruikers... Wat denk je, nadat iedereen een handleiding heeft gekregen? Er zitten nogsteeds mensen tussen die het niet voor elkaar krijgen om even uit te loggen, opnieuw inloggen en dan een nieuw password invoeren....
Ook het nieuwe password in Ical en Mail invoeren is een probleem.....
Heb trouwens wel een vette stage! Werk achter een Imac op de afdeling Service en Support!
Pff... Dan is het weer tijd om eens in de 3 maanden de wachtwoorden op me stage te veranderen bij alle gebruikers... Wat denk je, nadat iedereen een handleiding heeft gekregen? Er zitten nogsteeds mensen tussen die het niet voor elkaar krijgen om even uit te loggen, opnieuw inloggen en dan een nieuw password invoeren....
Ook het nieuwe password in Ical en Mail invoeren is een probleem.....
Heb trouwens wel een vette stage! Werk achter een Imac op de afdeling Service en Support!
Citaat van Tom op 26 april 2012, 09:21Mja, maar ik ken dat soort geintjes ook... Op de uni is het hetzelfde verhaal, om de drie maanden moet je je pass wijzigen. Die mag dan niet gelijk zijn aan een eerder ww (wordt dus bijgehouden in een db?) en moet 12 karakters hebben met hoofdletters, cijfers en interpunctie. Alsof er ook maar iemand in is geïnteresseerd in die accountgegevens... Echt pure onzin. Het is je DigID niet.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Mja, maar ik ken dat soort geintjes ook... Op de uni is het hetzelfde verhaal, om de drie maanden moet je je pass wijzigen. Die mag dan niet gelijk zijn aan een eerder ww (wordt dus bijgehouden in een db?) en moet 12 karakters hebben met hoofdletters, cijfers en interpunctie. Alsof er ook maar iemand in is geïnteresseerd in die accountgegevens... Echt pure onzin. Het is je DigID niet.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 26 april 2012, 11:51Geen lessen meer
Morgen examen instructies, eten, gala. Dan examen over 2 weken.
Pfff echt raar gevoel: gewoon geen les meer....
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Geen lessen meer
Morgen examen instructies, eten, gala. Dan examen over 2 weken.
Pfff echt raar gevoel: gewoon geen les meer....
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van Marciej123 op 26 april 2012, 12:13zo, vannacht kolderdag en morgen ook
ik ben klaar met school. Nog een paar keer facultatief voor bijles en dan het examen, Maar ik heb vakantie
zo, vannacht kolderdag en morgen ook ik ben klaar met school. Nog een paar keer facultatief voor bijles en dan het examen, Maar ik heb vakantie
Citaat van Marciej123 op 27 april 2012, 05:27Vannacht bij de waal geslapen en nu zo brak als wat, bijna kolderen dus er weer flink tegenaan:wacko:
We zullen zien wat er vanmiddag nog van over is.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Vannacht bij de waal geslapen en nu zo brak als wat, bijna kolderen dus er weer flink tegenaan:wacko:
We zullen zien wat er vanmiddag nog van over is.
Citaat van Rikkert. op 27 april 2012, 11:38Nou vandaag laatste uurtje op school. Was geen les alleen maar examen instructies. Geen een examen stunt bij ons op school
Om 5 uur ga ik eten met de MAVO klassen. En om 7 uur kun je naar school rijden. En om 9 uur begint het gala
Lijkt me raar om opeens iedereen in pak/jurk te zien
Nou vandaag laatste uurtje op school. Was geen les alleen maar examen instructies. Geen een examen stunt bij ons op school
Om 5 uur ga ik eten met de MAVO klassen. En om 7 uur kun je naar school rijden. En om 9 uur begint het gala
Lijkt me raar om opeens iedereen in pak/jurk te zien
Citaat van Marciej123 op 27 april 2012, 11:58Oh, wij hebben t gala pas na de examens.
Vandaag was trouwens echt een strak feest op school.
details volgen
Oh, wij hebben t gala pas na de examens.
Vandaag was trouwens echt een strak feest op school. details volgen
Citaat van William op 27 april 2012, 15:12Dit weekend wordt top! Morgen uitslape en nxs doen en zondag vertrek ik op uitwisseling naar Malta t.e.m. donderdag. ZALIG!
Dit weekend wordt top! Morgen uitslape en nxs doen en zondag vertrek ik op uitwisseling naar Malta t.e.m. donderdag. ZALIG!