Café de Download
Citaat van Duken op 25 april 2012, 06:56Collega van mij heeft de Note ook, dus heb ze hier allebei liggen. De note en de galaxy om mee te spelen.
Ik zou de note willen maar hij is voor mij toch net dat maatje te groot. De galaxy is niet zo mooi maar heeft een dikke resolutie... keuzes keuzes.
thx voor het aanbod
Collega van mij heeft de Note ook, dus heb ze hier allebei liggen. De note en de galaxy om mee te spelen.
Ik zou de note willen maar hij is voor mij toch net dat maatje te groot. De galaxy is niet zo mooi maar heeft een dikke resolutie... keuzes keuzes.
thx voor het aanbod
Citaat van William op 25 april 2012, 09:59Werkt prima maar ik vind het niet echt iets toevoegen. Denk wel dat het van de winter handig is kan ik lekker me handschoenen aan houden en als nog me mob gebruiken
Werkt prima maar ik vind het niet echt iets toevoegen. Denk wel dat het van de winter handig is kan ik lekker me handschoenen aan houden en als nog me mob gebruiken
Citaat van Duken op 25 april 2012, 10:00Het valt best mee hoe groot de note is je went er vrij snel aanKlopt, hij past ook in mijn zak en is gewoon mee te nemen. Maar voor twee jaar is het (voor mij) net te. Ik neem mijn toestel altijd mee... dus ook op een Koninginnedag of in de zomer met de korte broek. En dan zal ik waarschijnlijk een iets kleiner toestel gewenst hebben.
Maar ik ben daarin een zeikert..... heb nu al 66789668 reviews en abonnementen bekeken
Het valt best mee hoe groot de note is je went er vrij snel aan
Klopt, hij past ook in mijn zak en is gewoon mee te nemen. Maar voor twee jaar is het (voor mij) net te. Ik neem mijn toestel altijd mee... dus ook op een Koninginnedag of in de zomer met de korte broek. En dan zal ik waarschijnlijk een iets kleiner toestel gewenst hebben.
Maar ik ben daarin een zeikert..... heb nu al 66789668 reviews en abonnementen bekeken
Citaat van Tom op 25 april 2012, 23:58Ze zien een S als een 5 en de Amerikaanse traditie leert ons om eerst de maand te noteren, dan pas de dag. 5-3-2012 dus, 5-3 = S3. Sja, iemand zal wel dronken zijn geweest toe 'ie dat bedacht. Of minstens een beetje aangeschoten.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ze zien een S als een 5 en de Amerikaanse traditie leert ons om eerst de maand te noteren, dan pas de dag. 5-3-2012 dus, 5-3 = S3. Sja, iemand zal wel dronken zijn geweest toe 'ie dat bedacht. Of minstens een beetje aangeschoten.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk