wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.139 of 2.047Volgende

Heb ik ook. Was gister op een bbq en daar werd wel iets gedronken. Gasten van mijn leeftijd dus, sommigen zaten aan de Luxemburgse wijn en speciale port. Sja, zo kan het ook. Maar ik moet wel zeggen dat die uit pretentieuze gezinnen komen. In dat huis stond bijvoorbeeld al een set van twee speakertorens van Bowers en Wilkins met aanschafwaarde van een ton.

Ik voel me iig niet geroepen om alcohol te drinken onder druk, of dat nou achterover hachelen is of er rustig van "genieten".

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik heb dat zelf ook niet. Ik drink als ik er zin in heb en niet als iedereen het doet.

Maar er zijn volgens mij een hoop jongeren van mijn leeftijd, dus rond de 15/16 jaar die drinken omdat iedereen drinkt. Of omdat ze onder druk worden gezet.

Ik heb dat zelf ook niet. Ik drink als ik er zin in heb en niet als iedereen het doet.

Maar er zijn volgens mij een hoop jongeren van mijn leeftijd, dus rond de 15/16 jaar die drinken omdat iedereen drinkt. Of omdat ze onder druk worden gezet.

Exact, maar de meeste brengen dat idee zichzelf ook toe.

Heeft iemand wel eens iets besteld op deze site http://www.gelaskins.com?

Ik ga captian america kijken :rolleyes:

546be51a-2c42-8fad.jpg

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Leuk! Heb er zelf ook van genoten :)

Veel plezier.

Leuk! Heb er zelf ook van genoten :) Veel plezier.

Mmm ja.... eerste 40 min 4/5 sterren daarna 3/5. Niet echt geweldig :( Had er meer van gehoopt, werd opeens wel heel veel poeha. Zal nog een revieuw schrijven in t topic ;)

Heeft iemand wel eens iets besteld op deze site http://www.gelaskins.com?

Kende het niet, ziet er erg leuk uit. Ik ga het eens proberen, kijken of het wat is.

Dat ziet er supercool uit! Ik denk dat ik binnenkort eentje ga kopen voor mijn iPod nano, ben de grijze kleur een beetje beu.

Zag net dit staan bij BBCode bij de shoutbox en het is jammer genoeg niet waar :(

VorigePage 1.139 of 2.047Volgende