Nieuw op Duken
Citaat van De_Goeiste op 12 augustus 2019, 03:52Hallo mede gebruikers,
Ik ben een Mac-A-Holic en nieuw op Duken, maar zeker niet met usenet (voorbeeldje)
Het zal nog wel een heel gelees worden voordat ik weet hoe het hier op dit forum werkt, maar heb wel een idee.
Ik hoop dat ik hier net zo tevreden ben als op andere fora, maar denk dat dat wel goed zal komen.
Greetz so far....
Hallo mede gebruikers,
Ik ben een Mac-A-Holic en nieuw op Duken, maar zeker niet met usenet (voorbeeldje)
Het zal nog wel een heel gelees worden voordat ik weet hoe het hier op dit forum werkt, maar heb wel een idee.
Ik hoop dat ik hier net zo tevreden ben als op andere fora, maar denk dat dat wel goed zal komen.
Greetz so far....
Citaat van Demo op 12 augustus 2019, 08:194 uur geleden zei De_Goeiste:Ik ben een Mac-A-Holic en nieuw op Duken, maar zeker niet met usenet
Beste @De_Goeiste, welkom op het forum, maar ik moet even kwijt dat ik het vreemd vindt dat je een linkje plaatst naar NZBIndex met als ik het goed begrijp uploads die je zelf gedaan hebt, want op Duken.nl zouden geen linkjes geplaatst mogen worden naar illegaal content omdat Duken.nl niet meer is dan een Informatief Forum.
4 uur geleden zei De_Goeiste:Ik ben een Mac-A-Holic en nieuw op Duken, maar zeker niet met usenet
Beste @De_Goeiste, welkom op het forum, maar ik moet even kwijt dat ik het vreemd vindt dat je een linkje plaatst naar NZBIndex met als ik het goed begrijp uploads die je zelf gedaan hebt, want op Duken.nl zouden geen linkjes geplaatst mogen worden naar illegaal content omdat Duken.nl niet meer is dan een Informatief Forum.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 augustus 2019, 09:01Goedemorgen!
Ik heb je linkje helaas moeten verwijderen, we kunnen ze hier niet toelaten i.v.m de bekende auteursrechten organisaties.
Maar gezellig kletsen, overleggen en tips delen mag natuurlijk wel
![]()
je lijkt op een bekende uploader in de Usenet scene. Welkom welkom!
Goedemorgen!
Ik heb je linkje helaas moeten verwijderen, we kunnen ze hier niet toelaten i.v.m de bekende auteursrechten organisaties.
Maar gezellig kletsen, overleggen en tips delen mag natuurlijk wel
je lijkt op een bekende uploader in de Usenet scene. Welkom welkom!
Citaat van zomersla op 12 augustus 2019, 11:027 uur geleden zei De_Goeiste:Hallo mede gebruikers,
Greetz so far....
Zit hier een luchtje aan ( logo ogen) ?
7 uur geleden zei De_Goeiste:Hallo mede gebruikers,
Greetz so far....
Zit hier een luchtje aan ( logo ogen) ?
Citaat van Demo op 12 augustus 2019, 14:453 uur geleden zei bruchlee:Zit hier een luchtje aan ( logo ogen) ?
Waarschijnlijk alleen als je een beetje achterdochtig van aard bent @bruchlee
3 uur geleden zei bruchlee:Zit hier een luchtje aan ( logo ogen) ?
Waarschijnlijk alleen als je een beetje achterdochtig van aard bent @bruchlee
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 40 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 47 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2