voorstellen
Citaat van tessel1953 op 7 mei 2019, 11:19Hallo Allemaal,
ik ken deze site al jaren en nu maar eens geregistreerd, er is zoveel te vinden op deze mooie site! heel veel tips waar je wat aan hebt, helemaal top!
fijne dag
Tessel
Hallo Allemaal,
ik ken deze site al jaren en nu maar eens geregistreerd, er is zoveel te vinden op deze mooie site! heel veel tips waar je wat aan hebt, helemaal top!
fijne dag
Tessel
Citaat van Trizomu op 7 mei 2019, 12:08U bent natuurlijk van harte welkom als lid van de Duken.nl familie, ook al ken je dit forum reeds jaren. En zoals iedereen kan u een vraag, of vragen, stellen als u een probleem heeft. Wij leren van elkaar en ja ook oudere leden leren soms nog wel eens iets bij uit vragen die gesteld worden, al is het soms door het zoeken naar een antwoord op een vraag. Welkom.
U bent natuurlijk van harte welkom als lid van de Duken.nl familie, ook al ken je dit forum reeds jaren. En zoals iedereen kan u een vraag, of vragen, stellen als u een probleem heeft. Wij leren van elkaar en ja ook oudere leden leren soms nog wel eens iets bij uit vragen die gesteld worden, al is het soms door het zoeken naar een antwoord op een vraag. Welkom.
Citaat van Demo op 7 mei 2019, 12:1452 minuten geleden zei tessel1953:ik ken deze site al jaren en nu maar eens geregistreerd, er is zoveel te vinden op deze mooie site! heel veel tips waar je wat aan hebt, helemaal top!
Fijn dat je dan nu toch maar de knoop hebt doorgehakt @tessel1953 en er een officieel huwelijk van hebt gemaakt na al die jaren. Welkom
52 minuten geleden zei tessel1953:ik ken deze site al jaren en nu maar eens geregistreerd, er is zoveel te vinden op deze mooie site! heel veel tips waar je wat aan hebt, helemaal top!
Fijn dat je dan nu toch maar de knoop hebt doorgehakt @tessel1953 en er een officieel huwelijk van hebt gemaakt na al die jaren. Welkom
Citaat van ShadowMaster op 8 mei 2019, 09:53welkom op duken
welkom op duken
You Missed
Slag toegebracht aan criminele infrastructuur: website voor valse identiteitsbewijzen ontmanteld
Eater
- augustus 28, 2025
- 22 views
Back-up maken van je Word-documenten wordt straks een stuk eenvoudiger en flexibeler
Eater
- augustus 28, 2025
- 29 views
Microsoft verbetert eindelijk Bluetooth-audio tijdens gesprekken op Windows 11
Eater
- augustus 28, 2025
- 40 views
Week 36 30-08 t/m 05-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- augustus 27, 2025
- 47 views
Een nieuwe dimensie in televisie: Dreaming Whilst Black seizoen 2