Hoi allemaal
Citaat van EnterpriseNL op 27 oktober 2018, 23:31Hoi
Kwam hier nadat place2home.org en net zijn gesloten om te zoeken naar alternatieven
Ben zelf 26 jaar, heb kennis van ICT en het bouwen van computers, speel de meeste dagen verschillende games op me computer
Hoi
Kwam hier nadat place2home.org en net zijn gesloten om te zoeken naar alternatieven
Ben zelf 26 jaar, heb kennis van ICT en het bouwen van computers, speel de meeste dagen verschillende games op me computer
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 oktober 2018, 06:20Welkom op Duken.nl startrek fan
Welkom op Duken.nl startrek fan
Citaat van ShadowMaster op 28 oktober 2018, 10:35Welkom op duken
Welkom op duken
Citaat van EnterpriseNL op 28 oktober 2018, 21:22Bedankt iedereen
@Duken Star Trek fan zeker wel, daarom ook voor deze gebruikersnaam gekozen
Bedankt iedereen
@Duken Star Trek fan zeker wel, daarom ook voor deze gebruikersnaam gekozen
Citaat van Trizomu op 28 oktober 2018, 21:349 minuten geleden zei EnterpriseNL:Star Trek fan zeker wel, daarom ook voor deze gebruikersnaam gekozen
Toch ook niet op STO (Star trek Online), the Game? 🤔 Daar ben ik zowat iedere dag aanwezig, maar wel opletten indien u er aan begint want het is verslavend.
9 minuten geleden zei EnterpriseNL:Star Trek fan zeker wel, daarom ook voor deze gebruikersnaam gekozen
Toch ook niet op STO (Star trek Online), the Game? 🤔 Daar ben ik zowat iedere dag aanwezig, maar wel opletten indien u er aan begint want het is verslavend.
Citaat van EnterpriseNL op 28 oktober 2018, 21:465 minuten geleden zei Trizomu:Toch ook niet op STO (Star trek Online), the Game? 🤔 Daar ben ik zowat iedere dag aanwezig, maar wel opletten indien u er aan begint want het is verslavend.
Ik ken het en heb het ook gespeeld, zo nu en dan start ik het nog weleens op, pas nog opgestart voor de nieuwe content(age of discovery),
Ingame naam is inderdaad EnterpriseNL ook, maar game handle(@) is melvintje20
5 minuten geleden zei Trizomu:Toch ook niet op STO (Star trek Online), the Game? 🤔 Daar ben ik zowat iedere dag aanwezig, maar wel opletten indien u er aan begint want het is verslavend.
Ik ken het en heb het ook gespeeld, zo nu en dan start ik het nog weleens op, pas nog opgestart voor de nieuwe content(age of discovery),
Ingame naam is inderdaad EnterpriseNL ook, maar game handle(@) is melvintje20
Citaat van EnterpriseNL op 28 oktober 2018, 21:59Dat zou zomaar best kunnen ja, je ziet zoveel spelers
Ik heb een Operations command battlecruiser die ik genoemd heb naar de U.S.S Normandy SR-5
Dat zou zomaar best kunnen ja, je ziet zoveel spelers
Ik heb een Operations command battlecruiser die ik genoemd heb naar de U.S.S Normandy SR-5