even voorstellen
Citaat van angelsun op 3 oktober 2018, 09:10Ben 62 jaar op pensioen en als hobby amateurfotograaf . heb een kleinzoon en voor de rest geneiten van het leven
Ben 62 jaar op pensioen en als hobby amateurfotograaf . heb een kleinzoon en voor de rest geneiten van het leven
Citaat van ShadowMaster op 3 oktober 2018, 14:20welkom angelsun op duken.nl
welkom angelsun op duken.nl
Citaat van RiveN op 3 oktober 2018, 16:25Ik zocht gewoon iets gezelligs en wil dit niet anoniem doen.
Ik mag graag lezen en zomaar snuffelen en willicht dat ik ook nog iets te bieden heb
Mijn passie is retro spelconsoles .. niet zo zeer het verzamelen maar meer gewoon leesvoer
Ik zocht gewoon iets gezelligs en wil dit niet anoniem doen.
Ik mag graag lezen en zomaar snuffelen en willicht dat ik ook nog iets te bieden heb
Mijn passie is retro spelconsoles .. niet zo zeer het verzamelen maar meer gewoon leesvoer
Citaat van Demo op 3 oktober 2018, 18:06Welkom RiveN,
Er is helemaal niets mis met niet anoniem doen, want er gebeurt ook helemaal niets tegen welke regel dan ook op Duken.nl
Als je een topic tegenkomt waar je meer over wil weten of wellicht een mening hebt, klim dan lekker in de pen en deel dat met de overige leden. 😁
Welkom RiveN,
Er is helemaal niets mis met niet anoniem doen, want er gebeurt ook helemaal niets tegen welke regel dan ook op Duken.nl
Als je een topic tegenkomt waar je meer over wil weten of wellicht een mening hebt, klim dan lekker in de pen en deel dat met de overige leden. 😁