Hallo allemaal
Citaat van Mariok op 16 september 2018, 11:58Ik ben mariok,
ben sinds enkele dagen weer aktief op het gebied van films.
Hou mij uitsluitend bezig met nieuwsgroepen
Ben er jaren tussen uit geweest. Er is veel veranderd de meeste sites waar ik vroeger op zat zijn weg.
Ben uiteindelijk weer hier terecht gekomen was mijn wachtwoord vergeten en heb meteen weer een nieuwe aangevraagd.
En daar ben ik weer, heb even gekeken bij handige tips en heb daar weer één toppertje gevonden.
Succes allemaal. tot horens
Ik ben mariok,
ben sinds enkele dagen weer aktief op het gebied van films.
Hou mij uitsluitend bezig met nieuwsgroepen
Ben er jaren tussen uit geweest. Er is veel veranderd de meeste sites waar ik vroeger op zat zijn weg.
Ben uiteindelijk weer hier terecht gekomen was mijn wachtwoord vergeten en heb meteen weer een nieuwe aangevraagd.
En daar ben ik weer, heb even gekeken bij handige tips en heb daar weer één toppertje gevonden.
Succes allemaal. tot horens
Citaat van Demo op 16 september 2018, 12:08Hoi Mariok,
Altijd fijn als je terug kan vallen op een forum dat al behoorlijk wat jaren in de lucht is en kennelijk voor velen nog steeds nuttige informatie kan verstrekken. ☺️
Hoi Mariok,
Altijd fijn als je terug kan vallen op een forum dat al behoorlijk wat jaren in de lucht is en kennelijk voor velen nog steeds nuttige informatie kan verstrekken. ☺️
Citaat van Meh Meh op 16 september 2018, 12:09Welkom op Duken!
Helaas zijn er inderdaad veel goede usenet websites verdwenen. Maar, na het einde is er vaak een nieuw begin.
Het is een kwestie van wachten, er zijn waarschijnlijk vele nieuwe usenet websites in de maak.
Welkom op Duken!
Helaas zijn er inderdaad veel goede usenet websites verdwenen. Maar, na het einde is er vaak een nieuw begin.
Het is een kwestie van wachten, er zijn waarschijnlijk vele nieuwe usenet websites in de maak.
Citaat van Mariok op 16 september 2018, 12:18Ik krijg mijn draai wel weer gevonden ben vroeger begonnen met wat torrents te downloaden. ben ze naderhand zelf gaan plaatsen.
ben daarna gaan richten op nzb sites en ben daar na een tijd ook gaan plaatsen maar er is toch wel het één en ander veranderd. Maar ook dankzij jullie loopt mijn newsleecher weer dus is een goed teken thanx
Ik krijg mijn draai wel weer gevonden ben vroeger begonnen met wat torrents te downloaden. ben ze naderhand zelf gaan plaatsen.
ben daarna gaan richten op nzb sites en ben daar na een tijd ook gaan plaatsen maar er is toch wel het één en ander veranderd. Maar ook dankzij jullie loopt mijn newsleecher weer dus is een goed teken thanx
Citaat van ShadowMaster op 16 september 2018, 17:46Welkom terug op duken.nl
Welkom terug op duken.nl
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 september 2018, 18:44Welkom terug
Je account is ook al wat jaren oud. Uit 2015
Welkom terug Je account is ook al wat jaren oud. Uit 2015
You Missed
Kan niet opstarten in Windows na het uitschakelen van CSM
Eater
- september 4, 2025
- 3 views
Windows 11 gaat zelf bepalen over het installeren van updates.
Eater
- september 4, 2025
- 21 views
Favoriete Doctor Who-actrice bevestigd nieuwe drama serie Counsels
Eater
- september 3, 2025
- 26 views