Voorstellen
Citaat van jan12345 op 5 september 2018, 13:48Hallo allemaal,
Mijn naam is Jan, Ik ben een vader van vier kinderen en woon in Zuid Holland.
Verder ben ik op deze site gekomen omdat ik opzoek was naar een alternatief voor place2home.
ik heb het forum al een beetje doorgelezen en merk dat ik hier toch moet zijn voor het laatste nieuws voor wat er allemaal speelt.
als jullie nog meer over mij zouden willen weten vraag maar raak ik heb geen geheimen, ;)...
Hallo allemaal,
Mijn naam is Jan, Ik ben een vader van vier kinderen en woon in Zuid Holland.
Verder ben ik op deze site gekomen omdat ik opzoek was naar een alternatief voor place2home.
ik heb het forum al een beetje doorgelezen en merk dat ik hier toch moet zijn voor het laatste nieuws voor wat er allemaal speelt.
als jullie nog meer over mij zouden willen weten vraag maar raak ik heb geen geheimen, ;)...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 september 2018, 14:13Welkom Jan, gezellig dat je erbij bent. Wij hebben zelf geen content of links naar NZB bestanden. Dat mag niet meer, erover kletsen gelukkig nog wel
![]()
maar 4 kids.... Ik heb er 3, waar haal je de download tijd met 4 kids nog vandaan?
Welkom Jan, gezellig dat je erbij bent. Wij hebben zelf geen content of links naar NZB bestanden. Dat mag niet meer, erover kletsen gelukkig nog wel
maar 4 kids.... Ik heb er 3, waar haal je de download tijd met 4 kids nog vandaan?

You Missed
Kan niet opstarten in Windows na het uitschakelen van CSM
Eater
- september 4, 2025
- 3 views
Windows 11 gaat zelf bepalen over het installeren van updates.
Eater
- september 4, 2025
- 21 views
Favoriete Doctor Who-actrice bevestigd nieuwe drama serie Counsels
Eater
- september 3, 2025
- 26 views