Voorstellen
Citaat van Earring op 31 oktober 2017, 10:15Hoi,
Ik ben Earring en ik ben sinds 1984 bezig met computers. Ik kocht toen dmv een pc-privé project mijn eerste Commodore 64 en zo via de Commodore Amiga naar de PC. Ben getrouwd, heb 3 kinderen en een kleindochter. Ik volgde het forum al langer en ben nu maar lid geworden.
Hoi,
Ik ben Earring en ik ben sinds 1984 bezig met computers. Ik kocht toen dmv een pc-privé project mijn eerste Commodore 64 en zo via de Commodore Amiga naar de PC. Ben getrouwd, heb 3 kinderen en een kleindochter. Ik volgde het forum al langer en ben nu maar lid geworden.
Citaat van Meh Meh op 31 oktober 2017, 11:19Van harte welkom op Duken, @Earring
In 1984 begon ik ook voor het eerst met computers, wij hadden thuis ook een Commodore 64.
Van harte welkom op Duken, @Earring
In 1984 begon ik ook voor het eerst met computers, wij hadden thuis ook een Commodore 64.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 31 oktober 2017, 16:14Welkom! Goede Avatar heb je ook
Bedankt voor het compliment over het overzicht
Welkom! Goede Avatar heb je ook
Bedankt voor het compliment over het overzicht
Citaat van ShadowMaster op 31 oktober 2017, 16:20welkom Earring
welkom Earring
Citaat van Meh Meh op 31 oktober 2017, 18:182 uur geleden zei Earring:Bedankt Meh Meh. Ga me hier zeker thuisvoelen. Ik vind het een mooi overzichtelijk forum.
Ja en dit forum gaat niet alleen over leren downloaden. Je kan hier van alles aankaarten. Cafe de download is met name voor van alles en nog wat.
2 uur geleden zei Earring:Bedankt Meh Meh. Ga me hier zeker thuisvoelen. Ik vind het een mooi overzichtelijk forum.
Ja en dit forum gaat niet alleen over leren downloaden. Je kan hier van alles aankaarten. Cafe de download is met name voor van alles en nog wat.
Citaat van vluchtheuvel op 27 januari 2018, 08:47hallo leuke site
hallo leuke site
Citaat van Nicodemus op 25 april 2018, 12:41Hallo,
Ik ben Nicodemus (dat is mijn schermnaam).
Ik ben dol op lezen van ebooks, maar een leuke of mooie film gaat er ook in als koek.
Hallo,
Ik ben Nicodemus (dat is mijn schermnaam).
Ik ben dol op lezen van ebooks, maar een leuke of mooie film gaat er ook in als koek.
Citaat van Meh Meh op 25 april 2018, 13:58Welkom op dit gezellige forum, @Nicodemus
Welkom op dit gezellige forum, @Nicodemus
Citaat van dimvanderlee op 10 mei 2018, 23:42Hallo goedenacht ik ben dj dimvanderlee allereerst de site ziet er grandioos en fantastisch uit compliment aan degene klasse op en top
wil graag dankbaar gebruik maken van de muziek eva
ben 52 jaar samenwonend met een vrouw waarvan me dochter al samen woont
kom uit de buurt van regio rijnmond
hoop dat ik hier veel plezier heb van jullie mooie site mvg Dimvanderlee
Hallo goedenacht ik ben dj dimvanderlee allereerst de site ziet er grandioos en fantastisch uit compliment aan degene klasse op en top
wil graag dankbaar gebruik maken van de muziek eva
ben 52 jaar samenwonend met een vrouw waarvan me dochter al samen woont
kom uit de buurt van regio rijnmond
hoop dat ik hier veel plezier heb van jullie mooie site mvg Dimvanderlee
You Missed
James Corden en Ruth Jones herenigen zich voor nieuw Apple TV-project
Eater
- september 6, 2025
- 2 views
Week 37 06-09 t/m 12-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- september 4, 2025