za. aug 16th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Top 10 gedownloade films van 8 oktober tot 14 oktober

De top 10 meest gedownloade films van de periode 8 oktober tot 14 oktober. Deze week staat de film ‘Ant-Man and the Wasp’ bovenaan, gevolgd door ‘Hotel Transylvania 3: Summer Vacation’ en ‘The First Purge’ maakt de top drie weer compleet.

Week 41 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Ant-Man and the Wasp is voor de eerste keer de meest gedownloade film. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.

Plaats Vorige wk. Film IMDb / Trailer

1 (…) Ant-Man and the Wasp 7.3 / trailer
2 (3) Hotel Transylvania 3: Summer Vacation 6.3 / trailer
3 (1) The First Purge 5.2 / trailer
4 (2) Solo: A Star Wars Story 7.1 / trailer
5 (4) Jurassic World: Fallen Kingdom 6.5 / trailer
6 (6) Sicario: Day of the Soldado 7.3 / trailer
7 (…) The Darkest Minds 5.5 / trailer
8 (5) Skyscraper 6.1 / trailer
9 (10) The Meg (Subbed HDRip) 6.0 / trailer
10 (9) Mission: Impossible – Fallout (Subbed HDRip) 8.1 / trailer

Toon volledig nieuwsbericht

Ben benieuwd naar Ant-Man and the Wasp en Solo: A Star Wars Story. Nog even wachten op een blu-ray versie. :)

7 uur geleden zei Monkie:

Ant-Man and the Wasp

Doe wil ik ook graag zien. Ik ben groot Starwars fan maar solo ... voelt als dril pudding na een portie spareribs. Meer van "hoezo?!" ;)

Ik ben ook Star Wars fan. Als je sommige reviews op IMDB leest, wordt je er inderdaad niet al te vrolijk van. We gaan het zien. :)

Loading