Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (1) | Rampage | 6.3 / trailer |
2 | (2) | Ready Player One | 7.7 / trailer |
3 | (6) | Blockers | 6.6 / trailer |
4 | (3) | Escape Plan 2: Hades | 3.9 / trailer |
5 | (…) | A Quiet Place | 7.8 / trailer |
6 | (7) | Avengers: Infinity War (HDCam) | 9.1 / trailer |
7 | (4) | Tomb Raider | 6.6 / trailer |
8 | (9) | Truth or Dare | 4.8 / trailer |
9 | (5) | Pacific Rim: Uprising | 5.8 / trailer |
10 | (8) | Jurassic World: Fallen Kingdom (HDTC/CAM) | 6.7 / trailer |
Top 10 gedownloade films van 2 juli tot 8 juli
Citaat van Verwijderde gebruiker op 2 juli 2018, 16:09De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 juli tot 8 juli. Deze week staat de film ‘Rampage’ bovenaan, gevolgd door ‘Ready Player One’ en ‘Blockers’ maakt de top drie compleet.
Week 27 is er een nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Rampage is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
De top 10 meest gedownloade films van de periode 2 juli tot 8 juli. Deze week staat de film ‘Rampage’ bovenaan, gevolgd door ‘Ready Player One’ en ‘Blockers’ maakt de top drie compleet.
Week 27 is er een nieuwkomer in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Rampage is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van films kan via op verschillende manieren, bekijk daarvoor de sectie Downloaden onder handleidingen. Vergeet je VPN verbinding niet bij het downloaden of steamen van films en series.
Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (1) | Rampage | 6.3 / trailer |
2 | (2) | Ready Player One | 7.7 / trailer |
3 | (6) | Blockers | 6.6 / trailer |
4 | (3) | Escape Plan 2: Hades | 3.9 / trailer |
5 | (…) | A Quiet Place | 7.8 / trailer |
6 | (7) | Avengers: Infinity War (HDCam) | 9.1 / trailer |
7 | (4) | Tomb Raider | 6.6 / trailer |
8 | (9) | Truth or Dare | 4.8 / trailer |
9 | (5) | Pacific Rim: Uprising | 5.8 / trailer |
10 | (8) | Jurassic World: Fallen Kingdom (HDTC/CAM) | 6.7 / trailer |
Citaat van Verwijderde gebruiker op 2 juli 2018, 21:22Die moeten we boycotten, we gaan de torrents ervan offline halen 😛
Die moeten we boycotten, we gaan de torrents ervan offline halen 😛
Citaat van Meh Meh op 3 juli 2018, 16:44Haal dan Escape Plan 2: Hades ook maar offline, waarschijnlijk is Sylvester Stallone je dan zelfs dankbaar. Ik denk niet dat hij er trots op is. Een rating van 3,8 op IMDB is erg triest. 🤪
De regisseur van Escape Plan 2 heeft nog nooit een film afgeleverd met een gemiddelde score, het zijn allemaal flops, met bekende acteurs. (o.a. Bruce Willis, John Cusack en Nicolas Cage)
Waarom geven ze zo'n regisseur überhaupt nog een budget en kansen? Snap er niets van.
Haal dan Escape Plan 2: Hades ook maar offline, waarschijnlijk is Sylvester Stallone je dan zelfs dankbaar. Ik denk niet dat hij er trots op is. Een rating van 3,8 op IMDB is erg triest. 🤪
De regisseur van Escape Plan 2 heeft nog nooit een film afgeleverd met een gemiddelde score, het zijn allemaal flops, met bekende acteurs. (o.a. Bruce Willis, John Cusack en Nicolas Cage)
Waarom geven ze zo'n regisseur überhaupt nog een budget en kansen? Snap er niets van.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 3 juli 2018, 20:00Escape plan 1 was nog best tof op die boot. Toevallig laatst nog gezien.
Maar dit lijkt te veel van het goede... Spijtig
zijn acteurs voor lekkere wegkijk films.
3.8 lol, even de trailer kijken.
Escape plan 1 was nog best tof op die boot. Toevallig laatst nog gezien.
Maar dit lijkt te veel van het goede... Spijtig zijn acteurs voor lekkere wegkijk films.
3.8 lol, even de trailer kijken.
Citaat van Meh Meh op 3 juli 2018, 22:10Deel 1 was inderdaad goed te doen, met Arnold Schwarzenegger. Deel 2 laat ik maar liggen. Trailer valt mee.
Deel 1 was inderdaad goed te doen, met Arnold Schwarzenegger. Deel 2 laat ik maar liggen. Trailer valt mee.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 4 juli 2018, 17:22wtf.. de zoo? Een gevangenis met vecht wedstrijden en veel ellende.
Damn trailer is best cool hahah. Hoe is het mogelijk 🤣
wtf.. de zoo? Een gevangenis met vecht wedstrijden en veel ellende.
Damn trailer is best cool hahah. Hoe is het mogelijk 🤣
Citaat van Meh Meh op 4 juli 2018, 21:25Sommige mensen kijken graag naar vreselijk slechte films omdat ze best grappig zijn.
Vraag mij af of dat voor Escape Plan 2 opgaat.
Ik las gisteren dat veel mensen zich kapot ergeren aan Nick Cage zijn nep neus en rare lange haar.
Sommige mensen kijken graag naar vreselijk slechte films omdat ze best grappig zijn.
Vraag mij af of dat voor Escape Plan 2 opgaat.
Ik las gisteren dat veel mensen zich kapot ergeren aan Nick Cage zijn nep neus en rare lange haar.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 juli 2018, 05:25Nick cage is een goede acteur. Genoten van veel van zijn films. Ik wist nls van zijn neus en lange haar.... ?
Foute films kunnen soms ook goed zijn. Zolang doe Sharknado. (Tornado met haaien....) Erg om moeten lachen
![]()
Nick cage is een goede acteur. Genoten van veel van zijn films. Ik wist nls van zijn neus en lange haar.... ?
Foute films kunnen soms ook goed zijn. Zolang doe Sharknado. (Tornado met haaien....) Erg om moeten lachen