Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (…) | Avengers: Infinity War (HDCam) | 9.1 / trailer |
2 | (2) | 12 Strong | 6.8 / trailer |
3 | (1) | Pacific Rim: Uprising (Subbed HDrip) | 5.9 / trailer |
4 | (4) | Maze Runner: The Death Cure | 6.8 / trailer |
5 | (3) | Den of Thieves | 7.0 / trailer |
6 | (6) | Black Panther (HDTS) | 7.9 / trailer |
7 | (…) | Fifty Shades Freed | 4.4 / trailer |
8 | (5) | Red Sparrow (Subbed HDrip) | 6.7 / trailer |
9 | (8) | The Greatest Showman | 7.9 / trailer |
10 | (…) | What Happened to monday | 6.9 / trailer |
Top 10 gedownloade films van 30 april tot 6 mei

Citaat van William op 30 april 2018, 09:18De top 10 meest gedownloade films van de periode 30 april tot 6 mei. Deze week staat de film ‘Avengers: Infinity War’ bovenaan, gevolgd door ‘12 Strong’ en ‘Pacific Rim: Uprising’ maakt de top drie compleet.
Week 18 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Avengers: Infinity War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
De top 10 meest gedownloade films van de periode 30 april tot 6 mei. Deze week staat de film ‘Avengers: Infinity War’ bovenaan, gevolgd door ‘12 Strong’ en ‘Pacific Rim: Uprising’ maakt de top drie compleet.
Week 18 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Avengers: Infinity War is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (…) | Avengers: Infinity War (HDCam) | 9.1 / trailer |
2 | (2) | 12 Strong | 6.8 / trailer |
3 | (1) | Pacific Rim: Uprising (Subbed HDrip) | 5.9 / trailer |
4 | (4) | Maze Runner: The Death Cure | 6.8 / trailer |
5 | (3) | Den of Thieves | 7.0 / trailer |
6 | (6) | Black Panther (HDTS) | 7.9 / trailer |
7 | (…) | Fifty Shades Freed | 4.4 / trailer |
8 | (5) | Red Sparrow (Subbed HDrip) | 6.7 / trailer |
9 | (8) | The Greatest Showman | 7.9 / trailer |
10 | (…) | What Happened to monday | 6.9 / trailer |
Citaat van Meh Meh op 30 april 2018, 09:59Avengers: Infinity War lijkt mij erg interessant. Maar niet in 3D, anders zou ik ervoor naar de bios gaan.
Avengers: Infinity War lijkt mij erg interessant. Maar niet in 3D, anders zou ik ervoor naar de bios gaan.

Citaat van William op 30 april 2018, 11:091 uur geleden zei Meh Meh:Maar niet in 3D
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zou deze film in een grote zaal willen zien met XD geluid en dan zonder die ellendige 3d waardoor ik me meer aan het 3d irriteer dan er van geniet. Maar helaas...
1 uur geleden zei Meh Meh:Maar niet in 3D
Daar ben ik het helemaal mee eens, ik zou deze film in een grote zaal willen zien met XD geluid en dan zonder die ellendige 3d waardoor ik me meer aan het 3d irriteer dan er van geniet. Maar helaas...
Citaat van Meh Meh op 30 april 2018, 15:523D is naar mijn inziens iets dat men bioscoopbezoekers door de strot steekt om piraterij tegen te gaan.
Mensen downloaden minder snel een 3D film. In een bioscoop kan je geen cam opnemen als het een 3D film is.
Voor mij is het 9 van de 10 keer de reden om te wachten op een HD rip, zonder 3D.
Ik vind het helemaal niets, het voelt aan alsof ik in een schoenendoos zit te kijken.
3D is naar mijn inziens iets dat men bioscoopbezoekers door de strot steekt om piraterij tegen te gaan.
Mensen downloaden minder snel een 3D film. In een bioscoop kan je geen cam opnemen als het een 3D film is.
Voor mij is het 9 van de 10 keer de reden om te wachten op een HD rip, zonder 3D.
Ik vind het helemaal niets, het voelt aan alsof ik in een schoenendoos zit te kijken.
Citaat van Rikkert. op 30 april 2018, 17:20Mee eens. 3D is iets wat totaal onzinnig is.
4d in pretparken is veel cooler!
Hier hebben ze soms ook de film zonder 3d draaien in de bios
Mee eens. 3D is iets wat totaal onzinnig is.
4d in pretparken is veel cooler!
Hier hebben ze soms ook de film zonder 3d draaien in de bios