Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (7) | The Greatest Showman | 7.9 / trailer |
2 | (1) | Star Wars: The Last Jedi | 7.4 / trailer |
3 | (…) | I Kill Giants | 6.7 / trailer |
4 | (2) | Annihilation | 7.2 / trailer |
5 | (3) | Jumanji: Welcome to the Jungle | 7.7 / trailer |
6 | (6) | Black Panther (HDTS) | 7.9 / trailer |
7 | (…) | Insidious: The Last Key | 5.7 / trailer |
8 | (4) | The Shape of Water | 8.0 / trailer |
9 | (5) | Maze Runner: The Death Cure (HDTC) | 6.8 / trailer |
10 | (…) | All The Money in The World | 7.0 / trailer |
Top 10 gedownloade films van 26 maart tot 1 april

Citaat van William op 26 maart 2018, 11:05De top 10 meest gedownloade films van de periode 26 maart tot 1 april. Deze week staat de film ‘The Greatest Showman’ bovenaan, gevolgd door ‘Star Wars: The Last Jedi’ en ‘I Kill Giants’ maakt de top drie compleet.
Week 13 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Greatest Showman is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
De top 10 meest gedownloade films van de periode 26 maart tot 1 april. Deze week staat de film ‘The Greatest Showman’ bovenaan, gevolgd door ‘Star Wars: The Last Jedi’ en ‘I Kill Giants’ maakt de top drie compleet.
Week 13 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. The Greatest Showman is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. Op deze pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.
Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet.
Plaats | Vorige wk. | Film | IMDb / Trailer |
---|---|---|---|
1 | (7) | The Greatest Showman | 7.9 / trailer |
2 | (1) | Star Wars: The Last Jedi | 7.4 / trailer |
3 | (…) | I Kill Giants | 6.7 / trailer |
4 | (2) | Annihilation | 7.2 / trailer |
5 | (3) | Jumanji: Welcome to the Jungle | 7.7 / trailer |
6 | (6) | Black Panther (HDTS) | 7.9 / trailer |
7 | (…) | Insidious: The Last Key | 5.7 / trailer |
8 | (4) | The Shape of Water | 8.0 / trailer |
9 | (5) | Maze Runner: The Death Cure (HDTC) | 6.8 / trailer |
10 | (…) | All The Money in The World | 7.0 / trailer |
Citaat van Verwijderde gebruiker op 26 maart 2018, 15:14Showman lijkt me een topfilm. Die wil ik graag bekijken met mijn vrouw
Showman lijkt me een topfilm. Die wil ik graag bekijken met mijn vrouw

Citaat van Rikkert. op 26 maart 2018, 17:08Ik ook, mijn vriendin vond het geen film voor mij, dus wou niet naar de bios. Terwijl die mij wel leuk leek......
![]()
Binnenkort Jumanji ook maar een bekijken.
Ik ook, mijn vriendin vond het geen film voor mij, dus wou niet naar de bios. Terwijl die mij wel leuk leek......
Binnenkort Jumanji ook maar een bekijken.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 april 2018, 20:31Op 26-3-2018 om 17:14 zei Duken:Showman lijkt me een topfilm. Die wil ik graag bekijken met mijn vrouw
Idpv office space the greatest showman bekeken. De film heeft veel nummers en blijkt een musical (deels) te zijn. Dat wist ik niet... Maar prima film. Mooie scènes en soms lekker het doek zichtbaar bij de buiten scènes, bijna express dat het mag. 3.5 / 5 sterren. Lekker kijken dus.
Na het kijken zo een gevoel van, lekker leven en niet zo veel streven
(naar meer en meer....) Consumeren ding
Op 26-3-2018 om 17:14 zei Duken:Showman lijkt me een topfilm. Die wil ik graag bekijken met mijn vrouw
Idpv office space the greatest showman bekeken. De film heeft veel nummers en blijkt een musical (deels) te zijn. Dat wist ik niet... Maar prima film. Mooie scènes en soms lekker het doek zichtbaar bij de buiten scènes, bijna express dat het mag. 3.5 / 5 sterren. Lekker kijken dus.
Na het kijken zo een gevoel van, lekker leven en niet zo veel streven (naar meer en meer....) Consumeren ding
Citaat van Meh Meh op 6 april 2018, 14:18Heb je Office space dan nog niet gezien @Duken? Een van de eerste en meest klassieke IT films.
Heb je Office space dan nog niet gezien @Duken? Een van de eerste en meest klassieke IT films.