Cloudflare actief op Duken.nl
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 april 2018, 13:06Lieve allemaal
Cloudflare is vanaf heden actief op Duken.nl. Dit betekend dat je vanuit Cloudfare op duken.nl komt. In het verleden heb ik dit ook geprobeerd en het zou nu een stuk beter moeten werken. De site zou dus sneller moeten zijn en eventuele vervelende (spam / ddos) bots buiten de deur moeten houden.
Ik ben benieuwd, uitschakelen is zo weer gedaan. Maar we kijken het even aan.
Als jullie gekke dingen zien of opmerken met de werking van de site hoor ik het graag
dank!
Lieve allemaal
Cloudflare is vanaf heden actief op Duken.nl. Dit betekend dat je vanuit Cloudfare op duken.nl komt. In het verleden heb ik dit ook geprobeerd en het zou nu een stuk beter moeten werken. De site zou dus sneller moeten zijn en eventuele vervelende (spam / ddos) bots buiten de deur moeten houden.
Ik ben benieuwd, uitschakelen is zo weer gedaan. Maar we kijken het even aan.
Als jullie gekke dingen zien of opmerken met de werking van de site hoor ik het graag
dank!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 april 2018, 13:59Nou... Loopt eigenlijk nog goed.
Nou... Loopt eigenlijk nog goed.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 april 2018, 16:25Nu nog @Rikkert.?! Ik hoop het niet. Zou niet mogen
Vanmiddag waren er inderdaad weer problemen. Vandaar de cloudflare actie
Nu nog @Rikkert.?! Ik hoop het niet. Zou niet mogen
Vanmiddag waren er inderdaad weer problemen. Vandaar de cloudflare actie
Citaat van Meh Meh op 1 april 2018, 20:27Lijkt goed te gaan. Niets opgemerkt sinds vanmiddag. Waarschijnlijk is een trieste dr@l bezig met een ddos aanval.
Lijkt goed te gaan. Niets opgemerkt sinds vanmiddag. Waarschijnlijk is een trieste dr@l bezig met een ddos aanval.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 1 april 2018, 20:29Trieste paashaas drol
Trieste paashaas drol
Citaat van Meh Meh op 1 april 2018, 20:34Wat ik zielig vind is dat de media de lui die achter een DDOS aanval zitten, beschrijven als professionele hackers.
Vaak zijn het nog geen eens scriptkiddies, die met pleepal een aanvalletje bestellen via een malafide website.
Wat ik zielig vind is dat de media de lui die achter een DDOS aanval zitten, beschrijven als professionele hackers.
Vaak zijn het nog geen eens scriptkiddies, die met pleepal een aanvalletje bestellen via een malafide website.