do. aug 14th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Top 10 meest gedownloade films van 18 september tot 23 september

De top 10 meest gedownloade films van 18 september tot 23 september. Deze week staat de film ‘Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales’ bovenaan, gevolgd door ‘Transformers: The Last Knight’ en ‘Baby Driver’ maakt de top drie compleet.

Week 38 zijn er drie nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige weekPirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales is voor de tweede keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 

Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. ^_^

Toon volledig nieuwsbericht

Wonder Woman blijft het goed doen in deze lijst. :D

Dat was ook een vette film,  Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales trouwens ook. We hebben gewoon een goed jaar kwa films :D

Pirates was idd geweldig. Baby Driver, Hitman's bodyguard, Despicable Me 3 en Guardians of the Galaxy Vol 2 ook!

Wonder Woman moet ik nog bekijken. The Mummy ook.

En ik wil IT eigenlijk ook nog zien :P

Alleen transformers tsja. Heb gehoord dat die man nog scripts heeft liggen voor 20 nieuwe films haha 

Loading