do. aug 14th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Top 10 meest gedownloade films van 14 augustus tot 20 augustus

De top 10 meest gedownloade films van 14 augustus tot 20 augustus. Deze week staat de film ‘Guardians of the Galaxy Vol. 2’ bovenaan, gevolgd door ‘The Mummy 2017’ en ‘King Arthur: Legend of the Sword’ maakt de top drie compleet.

Week 33 zijn er twee nieuwkomers in ons overzicht ten opzichte van vorige week. Guardians of the Galaxy Vol. 2 is voor de eerste keer de meest gedownloade film. De data van deze wekelijkse downloadlijst wordt verzameld door TorrentFreak. Alle films in de lijst zijn Web-DL Webrip HDRip BDrip of DVDrip tenzij anders vermeld. 

Op de onderstaande pagina vindt u alle uitleg over de type releases die uitgebracht worden.

Het bekijken van deze films kan via bijvoorbeeld via het programma qBittorrent. Als u de films wilt downloaden dan raden wij Spotnet 2.0 aan om deze te downloaden via nieuwsgroepen. Vergeet je VPN verbinding niet. ^_^

Toon volledig nieuwsbericht

Met Guardians of the Galaxy Vol. 2 wacht ik nog even, tot mijn nieuwe PC binnen is. Dan kan ik de beste BR rip streamen.

Marcel films In tijd full HD waardig. Dan spetteren die kleuren meer van je scherm. :)

LOL... ik zit mij af te vragen waar je het in vredesnaam over had. Marcel is Marvel neem ik aan. :D
Deadpool en Guardians of the Galaxy Vol. 1 waren IMHO geniaal, sommige films zijn best goed (Iron Man, The Hulk) maar er zit ook veel meuk tussen.
Gaat natuurlijk erg veel geld in om, er is genoeg vraag, dus aanbod volgt.

Hahah biertje te veel en verkeerde spellingscontrole ;) dank u andriod keyboard.

Het moest zijn: Marvel films zijn altijd full HD waardig. 

Deadpool was voor mij de verassing van het jaar. Juist omdat hij 16+ is kunnen ze geweldige scènes en grappen maken. Die ga ik weer kijken, Deadpool 2 komt er ook aan. Al zal die wat vertraagd zijn na het overlijden van 1 van de stunt actrices. :(

Ja, Deadpool verraste mij ook enorm. Ik verwachte een standaard Marvel film. Keiharde actie, extreem sarcastisch, zwarte humor, uitstekende soundtrack, prachtige film.
Erg triest dat die stuntvrouw omkwam, raar ongeluk. :( Deadpool 2 komt pas in juni 2018 uit, mits het ongeluk geen vertraging oplevert las ik gisteren.

Ja ik moet me er nog over inlezen. Iets met een motorongeluk. Brrrrr rage gebeurtenis

Maar je beschrijft Deadpool 1 precies goed :proost:

Loading