dumpert downloader om videos te delen via whatsapp of pc
Citaat van droop op 19 april 2021, 13:38Ik wil de video's vanaf de website dumpert.nl kunnen downloaden om een makkelijke manier. Heeft iemand hier een programma voor, ook één die werkt op je telefoon. Nu kan ik alleen de link delen via whatapp en het is leuker als de video in de groepsapp staat. Of weet iemand hoe je de url van het videobestand kan pikken en downloaden zonder tools?
ojaaaaaa liever geen website maar gewoon software welke op de pc en android kan.
Ik wil de video's vanaf de website dumpert.nl kunnen downloaden om een makkelijke manier. Heeft iemand hier een programma voor, ook één die werkt op je telefoon. Nu kan ik alleen de link delen via whatapp en het is leuker als de video in de groepsapp staat. Of weet iemand hoe je de url van het videobestand kan pikken en downloaden zonder tools?
ojaaaaaa liever geen website maar gewoon software welke op de pc en android kan.

Citaat van William op 19 april 2021, 14:09Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4
Met de foon is het met je vinger op de video staan even beethouden dan kies voor downloaden
Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4
Met de foon is het met je vinger op de video staan even beethouden dan kies voor downloaden
Citaat van droop op 19 april 2021, 14:20dat meeeeeeeeen je niet! Je bent een held! wat simpel. net getest en het werkt. Via de dumpert.nl app op de telefoon niet maar wel als ik hem open via de internet browser op mijn telefoon.
dat meeeeeeeeen je niet! Je bent een held! wat simpel. net getest en het werkt. Via de dumpert.nl app op de telefoon niet maar wel als ik hem open via de internet browser op mijn telefoon.
Citaat van Chillipoep op 8 mei 2022, 21:34Op 19-4-2021 om 16:09 zei Tuinbever:Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4
Dit lijkt niet langer meer te werken. Nog andere tips?
Op 19-4-2021 om 16:09 zei Tuinbever:Dat is niet zo moeilijk daar, zet de video op pauze en dan rechter muisklik , dan video opslaan als. en klaar is klara, hij slaat hem dan op als mp4
Dit lijkt niet langer meer te werken. Nog andere tips?
Citaat van Trizomu op 27 mei 2022, 20:08Op 8-5-2022 om 23:34 zei Chillipoep:Dit lijkt niet langer meer te werken. Nog andere tips?
Maar weet niet of die werkt op een smartphone of tablet
Op 8-5-2022 om 23:34 zei Chillipoep:Dit lijkt niet langer meer te werken. Nog andere tips?
Maar weet niet of die werkt op een smartphone of tablet
Je Miste
BREIN pakt illegale vinylhandelaar aan: bootlegs in beslag genomen
Eater
- oktober 17, 2025
- 21 views
Game Shorts #45: De Week waarin Gamers Meer Frames Kregen dan Slaap
Girev
- oktober 17, 2025
- 11 views
Tech Shorts #46: De Week dat AI een Identiteitscrisis had.
Girev
- oktober 17, 2025
- 11 views
Microsoft voegt Copilot-zoekbalk toe aan de taakbalk van Windows 11
downloadfan
- oktober 16, 2025
- 10 views