Nieuwsgroepen op een macbook
Citaat van Demo op 16 juli 2016, 11:57hallo, ik had een vraag.
met welke nieuwsgroepen kun je gebruiken voor een macbook?
ik krijg niets te vinden
hallo, ik had een vraag.
met welke nieuwsgroepen kun je gebruiken voor een macbook?
ik krijg niets te vinden
Citaat van xipher op 16 juli 2016, 12:18Er zijn verschillende programma's die u kunt gebruiken op een mac. Hieronder zet ik enkele voorbeelden neer.
-NZBGet, gratis en webbased
-SABnzbd, gratis en webbased
-NZBVortex, gratis versie heeft een beperkte snelheid. Wanneer jij éénmalig iets van €10,- betaalt, dan is deze limiet weg.
-Unison, gratis
-Spotlite, gratis, alleen kan jij hier alleen downloads mee zoeken, jij kan niet met Spotlite downloaden.En verder zou ik de downloads gewoon online zoeken via fora's of online spotweb sites.
Er zijn verschillende programma's die u kunt gebruiken op een mac. Hieronder zet ik enkele voorbeelden neer.
-NZBVortex, gratis versie heeft een beperkte snelheid. Wanneer jij éénmalig iets van €10,- betaalt, dan is deze limiet weg.
-Unison, gratis
-Spotlite, gratis, alleen kan jij hier alleen downloads mee zoeken, jij kan niet met Spotlite downloaden.
En verder zou ik de downloads gewoon online zoeken via fora's of online spotweb sites.
Citaat van Demo op 16 juli 2016, 12:4021 minuten geleden zei xipher:Er zijn verschillende programma's die u kunt gebruiken op een mac. Hieronder zet ik enkele voorbeelden neer.
-Unison, gratis
-Spotlite, gratis, alleen kan jij hier alleen downloads mee zoeken, jij kan niet met Spotlite downloaden.En verder zou ik de downloads gewoon online zoeken via fora's of online spotweb sites.
thnx!! ik ga ff kijken
21 minuten geleden zei xipher:Er zijn verschillende programma's die u kunt gebruiken op een mac. Hieronder zet ik enkele voorbeelden neer.
-Unison, gratis
thnx!! ik ga ff kijken
Citaat van Verwijderde gebruiker op 16 juli 2016, 18:28Deze lijst is ook nog handig om door te gaan
Deze lijst is ook nog handig om door te gaan