hervattingsgegevens controleren bij qbittorrent
Citaat van bambi1515 op 16 oktober 2020, 11:41Hoi mensen,
Na de laatste windows 10 update van eergisteren, kreeg ik problemen met mijn qbittorrent. Alle voltooide gegevens zijn weg en op de downloadpagina kreeg ik achter alle torrentbestanden de melding: hervattingsgegevens controleren. Bij toevoegen van een nieuw download bestand, kreeg ik de zelfde melding. Na controle, bleek dat de station :F waar de torrent bestanden naar toe moeten, is veranderd naar station :C. Ik heb uiteraard de Station :F opnieuw aangewezen als de download map, maar het probleem met de melding hervattingsgegevens controleren blijft bestaan. Wat nu?
Hoi mensen,
Na de laatste windows 10 update van eergisteren, kreeg ik problemen met mijn qbittorrent. Alle voltooide gegevens zijn weg en op de downloadpagina kreeg ik achter alle torrentbestanden de melding: hervattingsgegevens controleren. Bij toevoegen van een nieuw download bestand, kreeg ik de zelfde melding. Na controle, bleek dat de station :F waar de torrent bestanden naar toe moeten, is veranderd naar station :C. Ik heb uiteraard de Station :F opnieuw aangewezen als de download map, maar het probleem met de melding hervattingsgegevens controleren blijft bestaan. Wat nu?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 17 oktober 2020, 06:02Ik ben bang dat de update je qbittorrent configuratie heeft gesloopt.
Het verwijderen en daarna opnieuw installeren van de nieuwste qbittorrent client lost het probleem waarschijnlijk ook weer op.
Ik ben bang dat de update je qbittorrent configuratie heeft gesloopt.
Het verwijderen en daarna opnieuw installeren van de nieuwste qbittorrent client lost het probleem waarschijnlijk ook weer op.
Citaat van bambi1515 op 17 oktober 2020, 15:15Raak ik de downloadbestanden in de qbittorrent interface kwijt als ik qbittorrent verwijder en opnieuw installeer? of kan ik beter wachten op de volgende update?
Raak ik de downloadbestanden in de qbittorrent interface kwijt als ik qbittorrent verwijder en opnieuw installeer? of kan ik beter wachten op de volgende update?
Citaat van William op 18 oktober 2020, 05:24Je raakt dan je download bestanden en de status kwijt. Je kunt ze natuurlijk daarna wel opnieuw downloaden. Om hoeveel bestanden gaat het? Soms is het sneller om de bestanden weer opnieuw op te zoeken en te downloaden.
Anders kan je waarschijnlijk ook een export maken van je bestanden in qbittorrent en opnieuw inladen.
Je raakt dan je download bestanden en de status kwijt. Je kunt ze natuurlijk daarna wel opnieuw downloaden. Om hoeveel bestanden gaat het? Soms is het sneller om de bestanden weer opnieuw op te zoeken en te downloaden.
Anders kan je waarschijnlijk ook een export maken van je bestanden in qbittorrent en opnieuw inladen.
Citaat van bambi1515 op 18 oktober 2020, 12:357 uur geleden zei William:Je raakt dan je download bestanden en de status kwijt. Je kunt ze natuurlijk daarna wel opnieuw downloaden. Om hoeveel bestanden gaat het? Soms is het sneller om de bestanden weer opnieuw op te zoeken en te downloaden.
Ik heb ongeveer 1000 bestanden die niet af zijn. Hoe moet ik die bestanden exporteren?
7 uur geleden zei William:Je raakt dan je download bestanden en de status kwijt. Je kunt ze natuurlijk daarna wel opnieuw downloaden. Om hoeveel bestanden gaat het? Soms is het sneller om de bestanden weer opnieuw op te zoeken en te downloaden.
Ik heb ongeveer 1000 bestanden die niet af zijn. Hoe moet ik die bestanden exporteren?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 oktober 2020, 13:291000?!!! Dan moet je inderdaad een export gaan doen
Of
Lukt het daarmee?
1000?!!! Dan moet je inderdaad een export gaan doen
https://qbforums.shiki.hu/viewtopic.php?t=7557#:~:text=Added entries in the menubar,%2FImport...".&text=done%2C the torrents will be,synchronised%2C download paths are preserved.
Of
Lukt het daarmee?