Wat is jullie favoriete torrentsite en waarom?
Citaat van Uppertje op 24 juli 2020, 21:08Wat is jullie favoriete torrentsite? Waarom vind je dat?
Ik download veel op Extreme Torrent, Ultimate Force en Alleenretail.
Wat is jullie favoriete torrentsite? Waarom vind je dat?
Ik download veel op Extreme Torrent, Ultimate Force en Alleenretail.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 25 juli 2020, 06:46Zelf zit ik niet meer in de torrent communitys. Ooit overgestapt naar nzb maar ik zal wel weer een keer gaan kijken bij een van de andere forums. Misschien is het stiekem weer gezellig
Zelf zit ik niet meer in de torrent communitys. Ooit overgestapt naar nzb maar ik zal wel weer een keer gaan kijken bij een van de andere forums. Misschien is het stiekem weer gezellig
Citaat van ayreon013 op 27 juli 2020, 15:18echt waar een echte walhalla onder de torrent sites wel door google laten vertalen van rus.naar engels en aanmelden aub want anders kom je er niet uit.
vooral voor muziek liefhebbers is deze zoals jamin is voor snoep liefhebbers is deze voor de echte muziek freaks je weet niet wat je daar tegen komt daar.
echt waar een echte walhalla onder de torrent sites wel door google laten vertalen van rus.naar engels en aanmelden aub want anders kom je er niet uit.
vooral voor muziek liefhebbers is deze zoals jamin is voor snoep liefhebbers is deze voor de echte muziek freaks je weet niet wat je daar tegen komt daar.

Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 augustus 2020, 05:027 minuten geleden zei Bartje C:Totaal onbekend voor mij.
Nieuwsgroepen en Torrents zijn ook best twee verschillende werelden als het gaat om de download techniek. Toch zijn de forums best hetzelfde als het gaat om gedrag en bestanden. Het is waar je voorkeur ligt of waar je ooit bent begonnen. :)
7 minuten geleden zei Bartje C:Totaal onbekend voor mij.
Nieuwsgroepen en Torrents zijn ook best twee verschillende werelden als het gaat om de download techniek. Toch zijn de forums best hetzelfde als het gaat om gedrag en bestanden. Het is waar je voorkeur ligt of waar je ooit bent begonnen. :)

Citaat van Nougabol op 28 augustus 2020, 05:08Ik download met spotnet, torrents is mij onbekend, wie weet ga ik met er toch eens in verdiepen!
Ik download met spotnet, torrents is mij onbekend, wie weet ga ik met er toch eens in verdiepen!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 augustus 2020, 05:14Dan raad ik je dit artikel aan
Groot verschil met nieuwsgroepen is dat je ook geen download server nodig hebt. Veel succes 🦾
Dan raad ik je dit artikel aan
Groot verschil met nieuwsgroepen is dat je ook geen download server nodig hebt. Veel succes 🦾