Geen geluid bij popcorn Time
Citaat van Inkie op 12 juli 2019, 16:14Ik heb eeb vraag, ik moest de nieuwste popcorn time downloaden, maar nu heb ik wel beeld, maar geen geluid meer bij de films. Dat had ik voorheen wel. Als ik de trailers afspeel heb ik gewoon geluid . hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen. Ben een leek met zulke dingen . Wie kan mij helpen
Ik heb eeb vraag, ik moest de nieuwste popcorn time downloaden, maar nu heb ik wel beeld, maar geen geluid meer bij de films. Dat had ik voorheen wel. Als ik de trailers afspeel heb ik gewoon geluid . hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen. Ben een leek met zulke dingen . Wie kan mij helpen
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 juli 2019, 17:59Welke versie van popcorn time heb je? Je hebt dus wel geluid vanuit trailers binnen popcorn time of daarbuiten?
Welke versie van popcorn time heb je? Je hebt dus wel geluid vanuit trailers binnen popcorn time of daarbuiten?
Citaat van Demo op 13 juli 2019, 06:00Er zijn 2 versies van Popcorn Time met elk meerdere software versies, dus als je een probleemvraag stelt is het vast makkelijker om te helpen zoeken naar een oplossing wanneer er wat meer info wordt gegeven zoals;
Om welke versie van Popcorn Time gaat het hier en heb je de software op je PC staan en kijk je alleen op je PC of stream je ook naar je TV met Chromecast, want het kan zomaar zijn dat als je streamt met Chromecast dat je in de instellingen van Chromecast iets moet aanpassen.
Er zijn 2 versies van Popcorn Time met elk meerdere software versies, dus als je een probleemvraag stelt is het vast makkelijker om te helpen zoeken naar een oplossing wanneer er wat meer info wordt gegeven zoals;
Om welke versie van Popcorn Time gaat het hier en heb je de software op je PC staan en kijk je alleen op je PC of stream je ook naar je TV met Chromecast, want het kan zomaar zijn dat als je streamt met Chromecast dat je in de instellingen van Chromecast iets moet aanpassen.