Als ik bij spotnet en Spotlite download wat ik al jaren doet dan geef ik altijd een bedankje als reactie in eens kan het niet meer wel downloden maar geen reacties meer geven dan zegt hij 440 posting not allowed (440)
wat houd dat in
Als ik bij spotnet en Spotlite download wat ik al jaren doet dan geef ik altijd een bedankje als reactie in eens kan het niet meer wel downloden maar geen reacties meer geven dan zegt hij 440 posting not allowed (440)
wat houd dat in
Hallo @PvH68, elke Usenet Provider heeft een Downloadserver en een Uploadserver. Je hebt in je Spotnet/Spotlite account instellingen een adres ingevoerd van die beide servers. Zonder ingevulde Uploadserver kan je ook geen bedankjes plaatsen en aangezien je dat wel altijd hebt gedaan, is er misschien iets verandert in het Uploadserver adres van jouw Usenet Provider. Je zou even naar hun Gegevens pagina kunnen gaan om te checken of dat serveradres nog wel hetzelfde is. Mocht het Serveradres nog wel hetzelfde zijn, dan kan je misschien via hun technische service achterhalen waarom je nu ineens dat probleem hebt.
2 uur geleden zei PvH68:
wat houd dat in
Hallo @PvH68, elke Usenet Provider heeft een Downloadserver en een Uploadserver. Je hebt in je Spotnet/Spotlite account instellingen een adres ingevoerd van die beide servers. Zonder ingevulde Uploadserver kan je ook geen bedankjes plaatsen en aangezien je dat wel altijd hebt gedaan, is er misschien iets verandert in het Uploadserver adres van jouw Usenet Provider. Je zou even naar hun Gegevens pagina kunnen gaan om te checken of dat serveradres nog wel hetzelfde is. Mocht het Serveradres nog wel hetzelfde zijn, dan kan je misschien via hun technische service achterhalen waarom je nu ineens dat probleem hebt.
Kan kloppen ben van cheapnews over gestapt naar eweka wat moet ik dan veranderen
Dan moet je op het Spotnet/Spotlite tabblad waar je de Provider gegevens en jouw Gebruikersnaam en Wachtwoord hebt ingevuld bij Upload server even post.eweka.nl invullen
1 uur geleden zei PvH68:
Kan kloppen ben van cheapnews over gestapt naar eweka wat moet ik dan veranderen
Dan moet je op het Spotnet/Spotlite tabblad waar je de Provider gegevens en jouw Gebruikersnaam en Wachtwoord hebt ingevuld bij Upload server even post.eweka.nl invullen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.