probleem met nzb bestand laden
Citaat van neutron59 op 8 oktober 2022, 17:27Hi, ik heb een paar oude NZB bestanden die ik zou willen laden maar zowel Sabnzb als Newsleecher geven foutmeldingen. Bestand is bijgevoegd.
Bij newsleecher is de melding : error: skipping part of/or whole import of the NZB fiile. Reason: I tseems like the NZB file contains errors.
Iemand een oplossing?
Hi, ik heb een paar oude NZB bestanden die ik zou willen laden maar zowel Sabnzb als Newsleecher geven foutmeldingen. Bestand is bijgevoegd.
Bij newsleecher is de melding : error: skipping part of/or whole import of the NZB fiile. Reason: I tseems like the NZB file contains errors.
Iemand een oplossing?
Citaat van niemanx op 8 oktober 2022, 17:44als ik het nzb stand hier in alt binz zet size is 5.965.401 kb age = 4383.8 dagen
totuseizoen 1 disk 1
is dus 146 maand oud == is dus ruim 12 jaar oud bestand
is je retentie wel zo goed dat je bestand van 12 jaar oud kan downloaden ?
denk dat het gewoon te oud is , sorry
als ik het nzb stand hier in alt binz zet size is 5.965.401 kb age = 4383.8 dagen
totuseizoen 1 disk 1
is dus 146 maand oud == is dus ruim 12 jaar oud bestand
is je retentie wel zo goed dat je bestand van 12 jaar oud kan downloaden ?
denk dat het gewoon te oud is , sorry
Citaat van Demo op 8 oktober 2022, 18:11Met SABnzbd is alles gewoon compleet binnen te halen op een Eweka account. (TOTU Seizoen 1) Ik vermoed dat hier dan sprake is van een andere Provider die een aanzienlijk kortere retentie heeft zoals @niemanx dat al aangeeft. Je bent een nieuw lid dus ik neem maar even aan dat je in alle onschuld het NZB bestand hebt bijgevoegd, maar dat is absoluut niet toegestaan op Duken.nl
Met SABnzbd is alles gewoon compleet binnen te halen op een Eweka account. (TOTU Seizoen 1) Ik vermoed dat hier dan sprake is van een andere Provider die een aanzienlijk kortere retentie heeft zoals @niemanx dat al aangeeft. Je bent een nieuw lid dus ik neem maar even aan dat je in alle onschuld het NZB bestand hebt bijgevoegd, maar dat is absoluut niet toegestaan op Duken.nl