resurrections.place uit de lucht?
Citaat van Misterkilobyte op 21 april 2022, 10:5211 minuten geleden zei witkop:Zijn die ook al uit de lucht?
Ben bang dat het kuikentje weer bezig is, dus denk ik ja
11 minuten geleden zei witkop:Zijn die ook al uit de lucht?
Ben bang dat het kuikentje weer bezig is, dus denk ik ja
Citaat van Rinus1955 op 21 april 2022, 10:55tjonge, jonge, deze ook al weer uit de lucht, hetzelfde als Army and Strangers, verschrikkelijk allemaal, blijft er zo wel weinig over zo😡
tjonge, jonge, deze ook al weer uit de lucht, hetzelfde als Army and Strangers, verschrikkelijk allemaal, blijft er zo wel weinig over zo😡

Citaat van Verwijderde gebruiker op 22 april 2022, 06:16Hier is de website inderdaad ook offline....
Hier is de website inderdaad ook offline....
Citaat van ShadowMaster op 22 april 2022, 09:2019 uur geleden zei Tuinbever:Ze zijn inderdaad gestopt.
Aangepast naar Offline.
@Tuinbever oh ook echt gestopt wat jammer , zonde zeg.
bedankt voor je bericht
19 uur geleden zei Tuinbever:Ze zijn inderdaad gestopt.
Aangepast naar Offline.
@Tuinbever oh ook echt gestopt wat jammer , zonde zeg.
bedankt voor je bericht
Citaat van sikke op 22 april 2022, 09:43beste allemaal,
ik heb de beheerder van Resurrection gesproken er zijn namelijk 2 mensen( welk fora dit is en wie dit zijn dat is mij niet verteld wil ik ook niet weten) die hebben een schikking voorstel geaccepteerd maar de namen van Resurrection en Army zijn daarbij ook gevallen dus uit voorzorg zijn deze per direct gestopt dat is wat ik heb vernomen.
beste allemaal,
ik heb de beheerder van Resurrection gesproken er zijn namelijk 2 mensen( welk fora dit is en wie dit zijn dat is mij niet verteld wil ik ook niet weten) die hebben een schikking voorstel geaccepteerd maar de namen van Resurrection en Army zijn daarbij ook gevallen dus uit voorzorg zijn deze per direct gestopt dat is wat ik heb vernomen.