Place2use.net offline
Citaat van Demo op 4 maart 2017, 19:34Place2use.net is offline met een melding over brein. Komen ze terug? Wat moet ik nu doen met mijn account? Is er een nieuwe place2use?
Place2use.net is offline met een melding over brein. Komen ze terug? Wat moet ik nu doen met mijn account? Is er een nieuwe place2use?
Citaat van Demo op 4 maart 2017, 22:19ik zag het ik heb daar ook een account , ik heb het idee dat ze door brein zijn gepakt dus denk niet dat ze nog terug komen helaas, was goeie nzb server.
hopelijk pakken ze de users niet die daar lid zijn, want dan heb ik een groot probleem :S
ik zag het ik heb daar ook een account , ik heb het idee dat ze door brein zijn gepakt dus denk niet dat ze nog terug komen helaas, was goeie nzb server.
hopelijk pakken ze de users niet die daar lid zijn, want dan heb ik een groot probleem :S
Citaat van Demo op 4 maart 2017, 22:21pakte daar bijna alles namelijk , pff wordt niet zo blij van brein op dit moment, vindt allemaal maar eng worden
pakte daar bijna alles namelijk , pff wordt niet zo blij van brein op dit moment, vindt allemaal maar eng worden
Citaat van Demo op 5 maart 2017, 07:33Ik krijg deze foutmelding bij het openen van de website. Daarin staat brein met een nummer. Ik denk dat stichting brein ze offline heeft gehaald. Heeft iemand een ander goed nzb forum site als alternatief? Wel erg spijtig dat ze er niet meer zijn... Snik
Deze website is offline
BREIN: 2016002716.AVIE
Web Server at place2use.net
Ik krijg deze foutmelding bij het openen van de website. Daarin staat brein met een nummer. Ik denk dat stichting brein ze offline heeft gehaald. Heeft iemand een ander goed nzb forum site als alternatief? Wel erg spijtig dat ze er niet meer zijn... Snik
Deze website is offline
BREIN: 2016002716.AVIE
Web Server at place2use.net
Citaat van Demo op 5 maart 2017, 10:36Hallo, daar . Het is inderdaad niet best gesteld met het downloaden. De 1 valt na de andere. Word inderdaad een beetje griezelig.
Hallo, daar . Het is inderdaad niet best gesteld met het downloaden. De 1 valt na de andere. Word inderdaad een beetje griezelig.
Citaat van Demo op 5 maart 2017, 10:40inderdaad, ik ben nu ook gestopt als uploader, ik vertrouw het niet meer, heb geen zin in gezeik
inderdaad, ik ben nu ook gestopt als uploader, ik vertrouw het niet meer, heb geen zin in gezeik
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 maart 2017, 13:25Oef weer een groot NZB fora offline. Eventuele alternatieven vind je hier:
Maar volgens mij komt place2usenet echt niet meer terug.
Oef weer een groot NZB fora offline. Eventuele alternatieven vind je hier:
Maar volgens mij komt place2usenet echt niet meer terug.
Citaat van Demo op 5 maart 2017, 17:56Wist je nog.....
Het gaat jullie goed.... Ik ga verder op het andere bekende Nederlandse Usenet forum. Hoop dat die nog online blijft
Wist je nog.....
Het gaat jullie goed.... Ik ga verder op het andere bekende Nederlandse Usenet forum. Hoop dat die nog online blijft
Citaat van Demo op 5 maart 2017, 19:30Zoals ik hier al enkele malen heb vermeld, hier kan je open en bloot alle site terug vinden/lezen, het is niet moeilijk om iemand zoals brein deze op te speuren.
Ze vragen achter een andere forum en er worden er hier enkele geplaatst, stop daarmee of doe deze forum niet openbaar.
mvg
Zoals ik hier al enkele malen heb vermeld, hier kan je open en bloot alle site terug vinden/lezen, het is niet moeilijk om iemand zoals brein deze op te speuren.
Ze vragen achter een andere forum en er worden er hier enkele geplaatst, stop daarmee of doe deze forum niet openbaar.
mvg