Torrent bestand omzetten naar NZB
Citaat van HuibertJan op 25 oktober 2021, 09:30beste alle
hoe kan ik een Torrents bestand om zetten naar een bestand om downloaden ( nzb)
Groetjes
HuibertJan
beste alle
hoe kan ik een Torrents bestand om zetten naar een bestand om downloaden ( nzb)
Groetjes
HuibertJan
Citaat van Demo op 25 oktober 2021, 09:40Beste @HuibertJan, dat is onmogelijk, want de samenstelling van deze bestanden zijn totaal verschillend. Je zal een Torrent bestand echt moeten downloaden met een Torrent Client en een NZB bestand door gebruik te maken van een Usenet Server Abonnement en een daarvoor geschikte download Client.
Beste @HuibertJan, dat is onmogelijk, want de samenstelling van deze bestanden zijn totaal verschillend. Je zal een Torrent bestand echt moeten downloaden met een Torrent Client en een NZB bestand door gebruik te maken van een Usenet Server Abonnement en een daarvoor geschikte download Client.
Citaat van HuibertJan op 25 oktober 2021, 17:02Skeletor
Bedankt voor de uitleg dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET .
groetjes HuibertJan
Skeletor
Bedankt voor de uitleg dus ik ga op zoek naar een Torrent downloaden . ik wil leesboeken van "ebookparadijs " maar als dat veel werk ga worden dan NIET .
groetjes HuibertJan
Citaat van Demo op 25 oktober 2021, 20:123 uur geleden zei HuibertJan:Skeletor
groetjes HuibertJan
Hoi @HuibertJan, als je een account hebt geopend op Ebookparadijs en je ziet daar een leuk aanbod staan, is het wellicht verstandig om eens te kijken naar wat je moet doen om torrents te kunnen downloaden. Wat je in de 1e plaats moet weten, is dat je een gedownloade torrent ook weer moet delen met andere torrent downloaders omdat je anders een blokkering krijgt op je account. Waar je mee moet beginnen is het installeren van een programma waarmee je torrents kunt downloaden en die Handleiding kan je ook vinden op Duken.nl onder deze link.
3 uur geleden zei HuibertJan:Skeletor
groetjes HuibertJan
Hoi @HuibertJan, als je een account hebt geopend op Ebookparadijs en je ziet daar een leuk aanbod staan, is het wellicht verstandig om eens te kijken naar wat je moet doen om torrents te kunnen downloaden. Wat je in de 1e plaats moet weten, is dat je een gedownloade torrent ook weer moet delen met andere torrent downloaders omdat je anders een blokkering krijgt op je account. Waar je mee moet beginnen is het installeren van een programma waarmee je torrents kunt downloaden en die Handleiding kan je ook vinden op Duken.nl onder deze link.
Citaat van HuibertJan op 26 oktober 2021, 11:24Skeletor
bedankt voor je uitleg . ik heb iets gevonden Q bitorrent programma en het werkt
groetjes HuibertJan
Skeletor
bedankt voor je uitleg . ik heb iets gevonden Q bitorrent programma en het werkt
groetjes HuibertJan