ma. aug 18th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet 952 recieveasync foutmelding

Hoi, ik ben Stans en al langer bezig met spotnet, gewoon via KPN. Nu ben ik er een stroomstoring uitgeknald, en toen kreeg ik spotnet niet meer aan de gang. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren. Daarna gede-installeerd en een nieuwe versie geïnstalleerd maar niets helpt. Ik werk met windows 10. Ik zag meldingen op internet over iets met .NET maar dat zit er bij mij niet op, althans ik kan het niet vinden

Heeft er iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen.

Alvast bedankt

fout spotnet.png

Foutmelding 952 Spotnet

Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig.

  • Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel.
  • Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’
  • Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’
  • Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd.

In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier.

succes!

Deze melding had ik ook zien staan. Ik kan echter die .NET niet vinden in de lijst programma's en onderdelen. Ook niet bij het zoeken.

Als ik deze opnieuw probeer te installeren zegt hij dat er al een versie van .NET framework op staat.

Staat deze op een verscholen plaats? Ik werk met windows10

Welke versie van Spotnet heb je? 1.8 of 2.x?

Anders even upgraden naar Spotnet 2.0 :)

 

het heeft even geduurd maar uiteindelijk is het gelukt. Bedankt

Op 10-11-2017 om 11:50 zei William:

Foutmelding 952 Spotnet

Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig.

  • Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel.
  • Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’
  • Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’
  • Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd.

In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier.

succes!

 

Loading