Spotnzb en NZBserver down?
Citaat van BuzzNation op 23 januari 2021, 11:54Spotnzb en NZBserver down, iemand nog andere suggesties?
Dit was momenteel mijn enige source.
Spotnzb en NZBserver down, iemand nog andere suggesties?

Citaat van Verwijderde gebruiker op 23 januari 2021, 15:04Hier werken de websites ook allebei prima. Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Hier werken de websites ook allebei prima. Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Citaat van Demo op 23 januari 2021, 15:413 uur geleden zei BuzzNation:Spotnzb en NZBserver down, iemand nog andere suggesties?
Dit was momenteel mijn enige source.Ik vermoed dat er dan iets anders aan de hand is bij jouw Internet Provider, want beide websites zijn gewoon in de lucht.
23 minuten geleden zei Duken:Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Dat probleem ervaar ik totaal niet want ik heb Advertentie blokkering ingesteld staan in mijn Opera Browser, maar ik kan me voorstellen dat je dat als Website Eigenaar zelf liever niet ziet gebeuren omdat de Advertenties die op Duken.nl staan ook onzichtbaar blijven. (al zijn die aanzienlijk kleiner dan fullscreen
)
3 uur geleden zei BuzzNation:Spotnzb en NZBserver down, iemand nog andere suggesties?
Ik vermoed dat er dan iets anders aan de hand is bij jouw Internet Provider, want beide websites zijn gewoon in de lucht.
23 minuten geleden zei Duken:Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Dat probleem ervaar ik totaal niet want ik heb Advertentie blokkering ingesteld staan in mijn Opera Browser, maar ik kan me voorstellen dat je dat als Website Eigenaar zelf liever niet ziet gebeuren omdat de Advertenties die op Duken.nl staan ook onzichtbaar blijven. (al zijn die aanzienlijk kleiner dan fullscreen )

Citaat van William op 23 januari 2021, 15:4438 minuten geleden zei Duken:Hier werken de websites ook allebei prima. Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Ik heb hier ook totaal geen last van. Naast dat ik Wipr gebruik, is hier de regel 'widget.vpnnederland.nl' ook geblokkeerd in Little Snitch. Deblokkeer is deze, dan krijg ik deze melding ook.
38 minuten geleden zei Duken:Hier werken de websites ook allebei prima. Alleen nzbserver.com vind ik persoonlijk een drama geworden met de fullscreen VPN Nederland melding welke om de paar kliks weer opkomt.
Ik heb hier ook totaal geen last van. Naast dat ik Wipr gebruik, is hier de regel 'widget.vpnnederland.nl' ook geblokkeerd in Little Snitch. Deblokkeer is deze, dan krijg ik deze melding ook.