spotnet database geen verbinding
Citaat van Jeromeke op 1 december 2018, 13:28Sinds kort krijg ik de volgende melding als ik spotnet opstart
"Geen verbinding met database"
Daarna kan ik alleen op ok drukken waarna spotnet afgesloten wordt.
Wie heeft hier ook ervaringen mee en hoe kan het opgelost worden
Sinds kort krijg ik de volgende melding als ik spotnet opstart
"Geen verbinding met database"
Daarna kan ik alleen op ok drukken waarna spotnet afgesloten wordt.
Wie heeft hier ook ervaringen mee en hoe kan het opgelost worden
Citaat van Demo op 1 december 2018, 13:38Hallo Jeromeke, als je vragen stelt over een probleem met Spotnet is het wel handig als je er bij vermeld welke versie jij gebruikt. 😉 en heb je al gecheckt of jouw Usenet Nieuwsserver wel werkt, want daar werkt ook het updaten van de database van Spotnet op.
Mocht jouw probleem niet snel opgelost worden, dan kan je ook dezelfde spots vinden op de Webversie van Spotnet
Hallo Jeromeke, als je vragen stelt over een probleem met Spotnet is het wel handig als je er bij vermeld welke versie jij gebruikt. 😉 en heb je al gecheckt of jouw Usenet Nieuwsserver wel werkt, want daar werkt ook het updaten van de database van Spotnet op.
Mocht jouw probleem niet snel opgelost worden, dan kan je ook dezelfde spots vinden op de Webversie van Spotnet

Citaat van William op 4 december 2018, 07:27Op 1-12-2018 om 14:46 zei Meh Meh:Waarschijnlijk kloppen je nieuwsserver logins niet.
Dat denk ik ook, je kunt je gegevens testen via
Succes
Op 1-12-2018 om 14:46 zei Meh Meh:Waarschijnlijk kloppen je nieuwsserver logins niet.
Dat denk ik ook, je kunt je gegevens testen via
Succes