registratie place2home .net weer open
Citaat van Demo op 1 maart 2018, 05:51hallo zag juist op place2home.net
dat de registratie weer open is voor publiek wegens succes van vorig weekend is het voor een tijd weet ope voor nieuwe leden maar ze controleren goed geen dubbel acount of via vpn aanmelden alle want het staat op het forum kan nu hier op plaatsten omdat ik via mijn gsm bezig ben
en nu ga ik werken
tot straks
gr bartje28
hallo zag juist op place2home.net
dat de registratie weer open is voor publiek wegens succes van vorig weekend is het voor een tijd weet ope voor nieuwe leden maar ze controleren goed geen dubbel acount of via vpn aanmelden alle want het staat op het forum kan nu hier op plaatsten omdat ik via mijn gsm bezig ben
en nu ga ik werken
tot straks
gr bartje28

Citaat van William op 1 maart 2018, 11:38De open registratie is wegens succes verlengd inderdaad. Helaas niet bekend hoelang de registratie nog open blijft.
Ook na het sluiten van de open registratie is niet bekend wanneer ze weer opnieuw een open registratie hebben.
De open registratie is wegens succes verlengd inderdaad. Helaas niet bekend hoelang de registratie nog open blijft.
Ook na het sluiten van de open registratie is niet bekend wanneer ze weer opnieuw een open registratie hebben.