Spotnet 2.0 blijft index ophalen
Citaat van Querme op 12 april 2017, 09:37Dag Allemaal
Ben nieuw op dit forum, aangemeld omdat ik een probleem heb met Spotnet. Na dat mij PC crashte, probeer ik Spotnet er terug op te krijgen in de 2.0 versie.
Ik krijg het niet gedownload....de oude versie blijft staan, met gevolg ieder keer de index opladen, duurt een tijd en de oude versie werkt niet zo mooi. Heb diverse pogingen gedaan ook via Duken, geprobeerd te downloaden....helaas
ik kom er niet in....zucht, wie weet er een oplossing voor mij. Heel veel dank als je me kan helpen.
Querme
Dag Allemaal Ben nieuw op dit forum, aangemeld omdat ik een probleem heb met Spotnet. Na dat mij PC crashte, probeer ik Spotnet er terug op te krijgen in de 2.0 versie.
Ik krijg het niet gedownload....de oude versie blijft staan, met gevolg ieder keer de index opladen, duurt een tijd en de oude versie werkt niet zo mooi. Heb diverse pogingen gedaan ook via Duken, geprobeerd te downloaden....helaas
ik kom er niet in....zucht, wie weet er een oplossing voor mij. Heel veel dank als je me kan helpen.
Querme

Citaat van William op 12 april 2017, 18:26Je moet waarschijnlijk eerst de oude versie helemaal opschonen. Een volledige deinstallatie zal waarschijnlijk werken icm de cleanup tool.
1 verwijder spotnet via add/remove programs van windows
2 herstart de computer
3 draai de Spotnet_removal_tool-1.3.zip
4 herstart de computer
5 installeer spotnet
Je moet waarschijnlijk eerst de oude versie helemaal opschonen. Een volledige deinstallatie zal waarschijnlijk werken icm de cleanup tool.
1 verwijder spotnet via add/remove programs van windows
2 herstart de computer
3 draai de Spotnet_removal_tool-1.3.zip
4 herstart de computer
5 installeer spotnet
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 28 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 22 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 16 views