NAS kopen in 2016 waar op letten?
Citaat van Demo op 17 juni 2016, 20:30Ik wil een goede betrouwbare Nas aanschaffen voor mijn media. Veel films en muziek staan nu op een aantal plekken en deze wil ik onderbrengen op een Nas.
Waarom ik de vraag hier stel is de combinatie met downloaden. Ik wil kunnen downloaden op mijn Nas via nieuwsgroepen. Er moet een soort sabnzbd cliënt in mijn Nas Zitten waarmee we kunnen downloaden.
Met 2 gb heb ik genoeg, na het kijken verwijder ik het weer vaak.
Ik hoop dat iemand goede ideeën heeft voor een download Nas in 2016.
Ik wil een goede betrouwbare Nas aanschaffen voor mijn media. Veel films en muziek staan nu op een aantal plekken en deze wil ik onderbrengen op een Nas.
Waarom ik de vraag hier stel is de combinatie met downloaden. Ik wil kunnen downloaden op mijn Nas via nieuwsgroepen. Er moet een soort sabnzbd cliënt in mijn Nas Zitten waarmee we kunnen downloaden.
Met 2 gb heb ik genoeg, na het kijken verwijder ik het weer vaak.
Ik hoop dat iemand goede ideeën heeft voor een download Nas in 2016.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 18 juni 2016, 07:56Ik zou dan kiezen voor het merk synology. Dit zijn betrouwbare Nassen met veel leuke features door het os. een goed instap model is de synology ds216j .
Hij heeft voldoende geheugen en ruimte voor twee harde schijven.
De ds216j verbruikt slechts 7 Watt in slaapstand en heeft dimbare lichtjes op de voorkant. Download (op afstand) films, muziek en andere bestanden van Bittorrent, nieuwsgroepen, eMule en het web. Stream deze films en muziek vervolgens naar je mediaspeler via de DLNA/UPnP-mediaserver en Audio Station.
Bij Cool Blue is hij 174 euro. Overigens werkt deze ook met sabnzbd .
Ik moet thuis ook maar eens aan de Nas... blijf werken op mijn Windows Server....
Ik zou dan kiezen voor het merk synology. Dit zijn betrouwbare Nassen met veel leuke features door het os. een goed instap model is de synology ds216j .
Hij heeft voldoende geheugen en ruimte voor twee harde schijven.
De ds216j verbruikt slechts 7 Watt in slaapstand en heeft dimbare lichtjes op de voorkant. Download (op afstand) films, muziek en andere bestanden van Bittorrent, nieuwsgroepen, eMule en het web. Stream deze films en muziek vervolgens naar je mediaspeler via de DLNA/UPnP-mediaserver en Audio Station.
Bij Cool Blue is hij 174 euro. Overigens werkt deze ook met sabnzbd .
Ik moet thuis ook maar eens aan de Nas... blijf werken op mijn Windows Server....
Citaat van Demo op 18 juni 2016, 10:22Dat lijkt zeker een mooie Nas. Ik ga op onderzoek . Zo te lezen kan je er alles mee. Weten jullie of elke schijf er in past?
Dat lijkt zeker een mooie Nas. Ik ga op onderzoek . Zo te lezen kan je er alles mee. Weten jullie of elke schijf er in past?
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 30 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 20 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 18 views