Buiten de server bewaartijd?

Citaat van William op 1 juni 2012, 21:11dat krijg ik steeds te zien als ik iets wil downloaden
. snapput het niet
. wat doe ik fout?
groetjes joanne
dat krijg ik steeds te zien als ik iets wil downloaden . snapput het niet
. wat doe ik fout?
groetjes joanne
Citaat van Wous op 1 juni 2012, 22:06De retentie van je Usenet server is te laag om het bestand te downloaden. Sommige servers hebben maar een bepaalde bewaartijd. Ik raad je aan om een duurdere server te huren zodat je het bestand wel kunt downloaden.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
De retentie van je Usenet server is te laag om het bestand te downloaden. Sommige servers hebben maar een bepaalde bewaartijd. Ik raad je aan om een duurdere server te huren zodat je het bestand wel kunt downloaden.
Sent from my iPod touch using Tapatalk

Citaat van Demo op 15 februari 2016, 14:09ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen
ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen
Citaat van xipher op 15 februari 2016, 14:163 minuten geleden zei Gast bennie:ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen
Eweka heeft een veel langere retentie dan 400 dagen, maar toch klopt deze foutmelding niet helemaal meer. Sommige programma's kennen de foutmelding '430: Article not found' niet. Het betreffende bestand valt niet buiten de server bewaartijd (retentie), maar is waarschijnlijk verwijderd vanwege een DMCA/NTD verzoek.
Met andere woorden, valt het betreffende artikel binnen de retentie van je usenet provider, maar je ontvangt deze foutmelding? Dan kan je er vanuit gaan dat het bestand verwijderd is vanwege een DMCA/NTD verzoek.
3 minuten geleden zei Gast bennie:ik heb dat probleem sinds kort ook en ik gebruik EWEKA . Serverbewaartijd staat op 400 dagen
Eweka heeft een veel langere retentie dan 400 dagen, maar toch klopt deze foutmelding niet helemaal meer. Sommige programma's kennen de foutmelding '430: Article not found' niet. Het betreffende bestand valt niet buiten de server bewaartijd (retentie), maar is waarschijnlijk verwijderd vanwege een DMCA/NTD verzoek.
Met andere woorden, valt het betreffende artikel binnen de retentie van je usenet provider, maar je ontvangt deze foutmelding? Dan kan je er vanuit gaan dat het bestand verwijderd is vanwege een DMCA/NTD verzoek.
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 32 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 21 views