Altbinz werkt niet meer
Citaat van Demo op 14 februari 2016, 07:56Goede Morgen hier, ik heb een andere pc aangeschaft spotlite er op gezet, Maar Altbinz krijg ik niet draaiende nzb bestanden komen er wel op te staan maar als ik op sart clik gebeurd er niks, mijn vraag Wie kan mij daar mee helpen eventueel met hulp op afstand bij voorbaat hartelijk dank Egbert.
Goede Morgen hier, ik heb een andere pc aangeschaft spotlite er op gezet, Maar Altbinz krijg ik niet draaiende nzb bestanden komen er wel op te staan maar als ik op sart clik gebeurd er niks, mijn vraag Wie kan mij daar mee helpen eventueel met hulp op afstand bij voorbaat hartelijk dank Egbert.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 februari 2016, 08:26Goedemorgen, Welke melding krijg je in altbinz bij het openen van de nzb file? Word deze wel ingeladen in altbinz?
Goedemorgen, Welke melding krijg je in altbinz bij het openen van de nzb file? Word deze wel ingeladen in altbinz?
Citaat van Demo op 14 februari 2016, 09:55Als ik die nzb aan klikt op spotlite komt die in mn altbinz te staan, maar als ik op start kliok om te downen gebeurt er niks;-((((((
Als ik die nzb aan klikt op spotlite komt die in mn altbinz te staan, maar als ik op start kliok om te downen gebeurt er niks;-((((((
Citaat van xipher op 14 februari 2016, 09:57Welke foutmelding krijg jij? En waarom gebruik jij geen Spotnet 2? Het is een prima alles-in-1 programma!
Welke foutmelding krijg jij? En waarom gebruik jij geen Spotnet 2? Het is een prima alles-in-1 programma!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 februari 2016, 10:27Indien gewenst, hier een uitgebreide handleiding voor Spotnet 2
Indien gewenst, hier een uitgebreide handleiding voor Spotnet 2
Citaat van reneetje1969 op 14 februari 2016, 11:24Heb je je accountgegevens van je usenet provider wel ingevuld in Altbinz en zoals Xipher en Duken ook al aangeven, krijg je een foutmelding en zo ja, welke?
Heb je je accountgegevens van je usenet provider wel ingevuld in Altbinz en zoals Xipher en Duken ook al aangeven, krijg je een foutmelding en zo ja, welke?
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 32 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 21 views