Kom niet op spotnet
Citaat van Demo op 5 februari 2016, 11:13halllo wij komen niet in spotnet
Het wachtwoord is al een paar keer verandert maar pakt die elke keer niet of poort klopt niet. Kunnen jullie mij vertellen waar ik hem op moet zetten en welke provider en poort er nodig is. waarom die me wachtwoord niet pakt dank Julie gr kim
halllo wij komen niet in spotnet
Het wachtwoord is al een paar keer verandert maar pakt die elke keer niet of poort klopt niet. Kunnen jullie mij vertellen waar ik hem op moet zetten en welke provider en poort er nodig is. waarom die me wachtwoord niet pakt dank Julie gr kim
Citaat van Trizomu op 5 februari 2016, 11:33Laat ik eerst zeggen dat ik niet download via Spotnet maar via torrents. Maar ik zou u kunnen aanraden om even op de volgende link te kijken Spotnet handleiding daar wordt met name klaar en duidelijk op een voor iedereen begrijpelijke wijze uitgelegd hoe men Spotnet dient in te stellen.
Laat ik eerst zeggen dat ik niet download via Spotnet maar via torrents. Maar ik zou u kunnen aanraden om even op de volgende link te kijken Spotnet handleiding daar wordt met name klaar en duidelijk op een voor iedereen begrijpelijke wijze uitgelegd hoe men Spotnet dient in te stellen.
Citaat van reneetje1969 op 5 februari 2016, 12:11Als je met Windows 10 werkt probeer dan eens om Spotnet te starten als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Grote kans dat de wijzigingen dan wel correct doorgevoerd worden.
Als je met Windows 10 werkt probeer dan eens om Spotnet te starten als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Grote kans dat de wijzigingen dan wel correct doorgevoerd worden.
You Missed
Microsoft Edge in Windows 11 introduceert AI-functie ‘Journeys’
Eater
- augustus 22, 2025
- 32 views
Gangs of London maakt comeback met een “vierde seizoen”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Doctor Who blijft te zien op BBC, “met of zonder Disney”
Eater
- augustus 21, 2025
- 24 views
Samsung Electronics zet opnieuw een grote stap in het verbeteren van de tv-ervaring
Eater
- augustus 21, 2025
- 21 views