Café de Download
Citaat van Tom op 27 februari 2008, 21:50Dit moet er ook nog bij (enne... ik ben geen braman, zoals er staat):
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur
Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur
Zondag: 10.30 tot 23.30 uur
[img** width=389 height=541]http**://www.cafedebrink5.nl/site/startpagina_bestanden/menu_week.**jpg[**/img]
Dit moet er ook nog bij (enne... ik ben geen braman, zoals er staat):
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur
Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur
Zondag: 10.30 tot 23.30 uur
[img** width=389 height=541]http**://www.cafedebrink5.nl/site/startpagina_bestanden/menu_week.**jpg[**/img]

Citaat van William op 28 februari 2008, 22:37mooi dat ie nog ff open is..
vandaag zware dag gehad.
half 6 opstaan! je denkt natuurlijk , waarom nou.. omdat je om 8.00 word verwacht in Amsterdam en dan pas om half 10 word geholpen. :-
nou toen eindelijk kon ik een vragen lijst invullen duurde ongeveer een uurtje.. daarna 3,5 uur niets gedaan , en toen het laatste onderdeel , een psygologisch interview van een uur!
heb er tot 4 uur gezeten .. en toen nog naar huis met de trein .. zoals ik al zij , een zware dag.. :buck:
maarja.. als je bij defensie wilt werken moet je er wat voor over hebben he O0
mooi dat ie nog ff open is..
vandaag zware dag gehad.
half 6 opstaan! je denkt natuurlijk , waarom nou.. omdat je om 8.00 word verwacht in Amsterdam en dan pas om half 10 word geholpen. :-
nou toen eindelijk kon ik een vragen lijst invullen duurde ongeveer een uurtje.. daarna 3,5 uur niets gedaan , en toen het laatste onderdeel , een psygologisch interview van een uur!
heb er tot 4 uur gezeten .. en toen nog naar huis met de trein .. zoals ik al zij , een zware dag.. :buck:
maarja.. als je bij defensie wilt werken moet je er wat voor over hebben he O0
Citaat van Tom op 9 maart 2008, 14:58Volgens mij staat de servertijd alweer op zomertijd... Laatste post om 4 uur 50 pm, terwijl het hier toch echt 3 uur 50 is.
Volgens mij staat de servertijd alweer op zomertijd... Laatste post om 4 uur 50 pm, terwijl het hier toch echt 3 uur 50 is.
Citaat van basbulletje op 9 maart 2008, 15:41was er nog een glaasje raki in huis ??
was er nog een glaasje raki in huis ??
Citaat van basbulletje op 9 maart 2008, 16:45Dan doe maar een glaasje ouzo.......of wordt dat ook weer voor mijn neus weggekaapt?
Dan doe maar een glaasje ouzo.......of wordt dat ook weer voor mijn neus weggekaapt?
Citaat van basbulletje op 9 maart 2008, 17:20heb je dan 1 van de volgende:
-pernod
-pastis
-absint
-sambucca
of als mijnheer D ook dit alles op heeft (dan zal hij ongetwijfeld in coma liggen),
doe mij dan maar een kop warme melk met anijs
heb je dan 1 van de volgende:
-pernod
-pastis
-absint
-sambucca
of als mijnheer D ook dit alles op heeft (dan zal hij ongetwijfeld in coma liggen),
doe mij dan maar een kop warme melk met anijs
Citaat van Tom op 9 maart 2008, 17:21Sambuca is er nog. Dat vindt ie niet zo lekker. Dat wordt dan 3,00. Zal ik het op de rekening zetten?
En eventjes bij alle gezelligheid: wat vinden jullie eigenlijk van de film van Wilders?
Sambuca is er nog. Dat vindt ie niet zo lekker. Dat wordt dan 3,00. Zal ik het op de rekening zetten?
En eventjes bij alle gezelligheid: wat vinden jullie eigenlijk van de film van Wilders?
You Missed
Week 37 06-09 t/m 12-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 4, 2025
- 13 views
Kan niet opstarten in Windows na het uitschakelen van CSM
Eater
- september 4, 2025
- 6 views
Windows 11 gaat zelf bepalen over het installeren van updates.
Eater
- september 4, 2025
- 32 views