Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 22 of 2.047Volgende

Dit moet er ook nog bij (enne... ik ben geen braman, zoals er staat):

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur

Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur

Zondag: 10.30 tot 23.30 uur             

[img** width=389 height=541]http**://www.cafedebrink5.nl/site/startpagina_bestanden/menu_week.**jpg[**/img]

mooi dat ie nog ff open is..

vandaag zware dag gehad.

half 6 opstaan! je denkt natuurlijk , waarom nou.. omdat je om 8.00 word verwacht in Amsterdam en dan pas om half 10 word geholpen. :-

nou toen eindelijk kon ik een vragen lijst invullen duurde ongeveer een uurtje.. daarna 3,5 uur niets gedaan , en toen het laatste onderdeel , een psygologisch interview van een uur!  :o

heb er tot 4 uur gezeten .. en toen nog naar huis met de trein .. zoals ik al zij , een zware dag.. :buck:

maarja.. als je bij defensie wilt werken moet je er wat voor over hebben he O0

Lekkere boel hier mensen, ik ga zo nog falliet!

Volgens mij staat de servertijd alweer op zomertijd... Laatste post om 4 uur 50 pm, terwijl het hier toch echt 3 uur 50 is.

was er nog een glaasje raki in huis ??

Nee, dat wordt teveel genuttigd door de uitbater, dus ik heb het momenteel niet in huis.

Dan doe maar een glaasje ouzo.......of wordt dat ook weer voor mijn neus weggekaapt?

Ja sorry, de eigenaar, meneer D., drinkt nogal veel. :P

heb je dan 1 van de volgende:

-pernod

-pastis

-absint

-sambucca

of als mijnheer D ook dit alles op heeft (dan zal hij ongetwijfeld in coma liggen),

doe mij dan maar een kop warme melk met anijs

Sambuca is er nog. Dat vindt ie niet zo lekker. Dat wordt dan 3,00. Zal ik het op de rekening zetten? :P

En eventjes bij alle gezelligheid: wat vinden jullie eigenlijk van de film van Wilders?

VorigePage 22 of 2.047Volgende

Loading