vr. mei 30th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 45 of 602Volgende

Het is niet waar dat je computer trager wordt als je XP erop zet. Jij zegt dat Vista sneller is dan XP, wat absoluut niet het geval is. Als je je computer gewoon formatteert en dan XP erop zet, zal je computer juist sneller zijn dan met Vista. Jij zegt van niet.

Het is niet waar dat je computer trager wordt als je XP erop zet. Jij zegt dat Vista sneller is dan XP, wat absoluut niet het geval is. Als je je computer gewoon formatteert en dan XP erop zet, zal je computer juist sneller zijn dan met Vista. Jij zegt van niet.

ik bedoelde dus: dat als er eerst vista op zit ga dan niet proberen om XP er op te zetten, ik weet dat het raar klinkt. Het probleem is dat XP het dan niet doet als je eerst Vista hebt  :-[ bij mij en nog een paar mensen is dat niet gelukt!

:-[

De vorige keer gebruikte je een autoriteitsargument (de man die veel van computers wist zei dat...) en nu gebruik je een generalisatie (bij verschillende mensen is het niet gelukt, dus zal het over het algemeen ook niet lukken). Deze dingen kloppen niet en mogen niet gebruikt worden.

Even to the point: als jij gewoon formatteert voordat je XP erop zet, zul je geen enkel probleem ervaren. Het zou mis kunnen gaan met een 32/64 bit editie-switch, maar die kans is ook zeer gering. Je kunt dus gewoon XP installeren, als je maar zorgt dat Vista eraf is. Formatteren dus.

Tom heeft echt wel gelijk hoor , ik heb de laptop van me pa toen ook geformateerd (hp laptop) er stond al teveel rotzooi op. (trails enz.) en daarna gewoon xp erop gegooit. werkt perfect. O0

zorg er wel voor als je xp terug zet op een vista computer dat je wel eerst de sata drivers slipstreamt in de windows xp cd dat doe je met programma N-lite. daarmee maak je eigenlijk een copie van je xp cdrom

http://home.midmaine.com/~nlite/nlite/nLite-1.4.5.b2.installer.exe

okeej bedank guys, ik zal het even proberen als ik/me pa tijd heeft O0

is de huiskamer toch nog ergens nuttig voor ::)

Doe dat en probeer de volgende keer even logisch na te denken voordat je wat gaat zeggen he ;)

Doe dat en probeer de volgende keer even logisch na te denken voordat je wat gaat zeggen he ;)

Inderdaad, als je vista vergelijkt met Xp zie je al dat Xp al veel kleiner is.

XP heeft lagere systeem eisen, dus minder belasting van je hardware.

HEt is alsog je windows 98 vergelijkt met vista, welke is sneller?

Graag weer ontopic nu :)

VorigePage 45 of 602Volgende