Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Farid. op 17 april 2008, 14:48heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
met een omgebouwde wii kan je gebrande spellen spelen. O0 O0
als je iets laat ombouwen wordt alles op eens goed koper
ik zou mijn psp laten ombouwen alleen die jongen zij opeens dat hij het niet meer deed, nou lekker dan :buck:
heb hem ook laten ombouwen met wii key .. ik ben nu mario kart aan het spelen , werkt perfect O0
met een omgebouwde wii kan je gebrande spellen spelen. O0 O0
als je iets laat ombouwen wordt alles op eens goed koper
ik zou mijn psp laten ombouwen alleen die jongen zij opeens dat hij het niet meer deed, nou lekker dan :buck:

Citaat van William op 24 april 2008, 18:34net niewe comp gekocht, valt tegen :'(
niet aan te raden! zit een 19inch beeldscherm bij.
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF25a/36757-37161-188061-188061-188061-80627281.html
net niewe comp gekocht, valt tegen :'(
niet aan te raden! zit een 19inch beeldscherm bij.
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF25a/36757-37161-188061-188061-188061-80627281.html

Citaat van William op 24 april 2008, 18:39mooie pc. jammer alleen van dat 19'' scherm ja. maarja , als je je werk ermaar op kan doen toch? :peace:
heb em eigenlijk gister al binnen gekregen , maar dat maakt em niet minder nieuw :
http://www.bellen.com/gsmtoestellen/HTC%20P3300.jpg
en ja , je kan er ook mee bellen :cool2: O0
mooie pc. jammer alleen van dat 19'' scherm ja. maarja , als je je werk ermaar op kan doen toch? :peace:
heb em eigenlijk gister al binnen gekregen , maar dat maakt em niet minder nieuw :
http://www.bellen.com/gsmtoestellen/HTC%20P3300.jpg
en ja , je kan er ook mee bellen :cool2: O0

Citaat van William op 24 april 2008, 20:05compaq/hp SR5205NL (KC765AA)
de pc zelf valt niet tegen, maar vista valt tegen en hij loopt vaak vast :geheim:
ik blijf maar gwn achter mijn dells zitten
owja, foto is ander model maar lijkt erop.
compaq/hp SR5205NL (KC765AA)
de pc zelf valt niet tegen, maar vista valt tegen en hij loopt vaak vast :geheim:
ik blijf maar gwn achter mijn dells zitten
owja, foto is ander model maar lijkt erop.
Citaat van Farid. op 25 april 2008, 08:03Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
heb ik ookal geprobeert, NIET DOEN...want dan wordt je pc juist traag en gaat hij het minder vaak doen. Ik heb nu vista er weer opzitten
mijn pa heeft een instalatie cd gekregen van iemand die heel erg veel me pc's doet, en zelfs hem is het niet gelukt >
stomme (...) Vista >
:heelboos:
Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
heb ik ookal geprobeert, NIET DOEN...want dan wordt je pc juist traag en gaat hij het minder vaak doen. Ik heb nu vista er weer opzitten
mijn pa heeft een instalatie cd gekregen van iemand die heel erg veel me pc's doet, en zelfs hem is het niet gelukt >
stomme (...) Vista > :heelboos:
Citaat van Beemer101 op 25 april 2008, 09:53Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
stomme (...) Vista >
lol? met alle respect: wat praat je dom?
Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
stomme (...) Vista >
Citaat van Farid. op 25 april 2008, 15:55Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
stomme (...) Vista >
??? wat doe ik nu weer verkeerd :geheim:
Zet XP erop
Dat zal al veel schelen!
stomme (...) Vista >
??? wat doe ik nu weer verkeerd :geheim: