Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Freddytje op 14 april 2012, 01:24Juistem, de hele dag gewacht totdat die update (DLC2) van TDU2 eindelijk binnen is, moet je ervoor betalen O_o. Uitmelkerij, motoren eruit halen en mensen ervoor laten betalen.
Juistem, de hele dag gewacht totdat die update (DLC2) van TDU2 eindelijk binnen is, moet je ervoor betalen O_o. Uitmelkerij, motoren eruit halen en mensen ervoor laten betalen.
Citaat van Rikkert. op 14 april 2012, 23:39@Tom
Je tips hebben geholpen, of iig die tip van niet veel nadenken! Heb nu al 4 dagen goed geslapen. Echt dankjewel
Het is nu weekend dus ga ik even laat slapen. Downloaden op tablet is btw super sloooooom...
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Je tips hebben geholpen, of iig die tip van niet veel nadenken! Heb nu al 4 dagen goed geslapen. Echt dankjewel
Het is nu weekend dus ga ik even laat slapen. Downloaden op tablet is btw super sloooooom...
Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio met Tapatalk
Citaat van Tom op 16 april 2012, 23:50Fijn!
Ik ga vandaag vroeg slapen trouwens, sinds een week of twee alleen maar tussen 2 en 3 naar bed gegaan. Is ook wel mooi dat je dan tot 10/11 uur kunt liggen.
Morgen mijn monitorbeugel aan de muur hangen en dan de U2711 (iets van 9kg!) erop sleutelen. Of andersom, geen idee nog.
Fijn! Ik ga vandaag vroeg slapen trouwens, sinds een week of twee alleen maar tussen 2 en 3 naar bed gegaan. Is ook wel mooi dat je dan tot 10/11 uur kunt liggen.
Morgen mijn monitorbeugel aan de muur hangen en dan de U2711 (iets van 9kg!) erop sleutelen. Of andersom, geen idee nog.
Citaat van Marciej123 op 20 april 2012, 01:26Ik ben nog wakker wohooo
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Ik ben nog wakker wohooo
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Citaat van Marciej123 op 21 april 2012, 01:15zo, net ff flink te keer gegaan, iemand nog een leuk nieuwtje?
zo, net ff flink te keer gegaan, iemand nog een leuk nieuwtje?

You Missed
James Corden en Ruth Jones herenigen zich voor nieuw Apple TV-project
Eater
- september 6, 2025
- 3 views
Week 37 06-09 t/m 12-09 De Nieuwe Series op de Streamingdiensten en de VK Tv
Eater
- september 4, 2025
- 22 views
Week 37 06-09 t/m 12-09 Nieuwe Streamingdienst en UK TV-Films
Eater
- september 4, 2025