Film reviews en gezelligheid
Citaat van Demo op 16 april 2017, 07:47Unbroken (2014)
Het waargebeurde verhaal over Louis Zamperini, een hardloper tijdens de Spelen van 1936, wiens vliegtuig neerstort op zee tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zamperini en twee bemanningsleden dreven 47 dagen en 2000 mijl op zee, totdat ze gevangen werden genomen door de Japanse marine.
Unbroken (2014)
Het waargebeurde verhaal over Louis Zamperini, een hardloper tijdens de Spelen van 1936, wiens vliegtuig neerstort op zee tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zamperini en twee bemanningsleden dreven 47 dagen en 2000 mijl op zee, totdat ze gevangen werden genomen door de Japanse marine.

Citaat van William op 16 april 2017, 07:5226 minuten geleden zei Duken:Ben hur
Judah Ben-Hur is een Joodse prins die valselijk beschuldigd wordt door zijn geadopteerde broer Messala. Hij verliest alles en moet jaren verblijven op een Romeins slavenschip. Vervolgens gaat hij de strijd aan tegen het Rijk, en de man die hem verraden heeft, in een grote strijdwagenrace.
4 sterren!
Wat een heerlijke film. Goed verhaal, vol actie en mooie scènes. Echt van genoten, sommige scènes blijven in mijn hoofd spoken. Vooral het stuk dat ze in de boot zitten als slaven Peddelaars..... Brrrrr
Goed te zien, en zit nog een passverhaal in ook
Het verhaal spreekt me wel aan. Ook de trailers mogen er zijn. Weer een film voor op me to watch-lijst.
Waar dit topic al niet goed voor is
26 minuten geleden zei Duken:Ben hur
Judah Ben-Hur is een Joodse prins die valselijk beschuldigd wordt door zijn geadopteerde broer Messala. Hij verliest alles en moet jaren verblijven op een Romeins slavenschip. Vervolgens gaat hij de strijd aan tegen het Rijk, en de man die hem verraden heeft, in een grote strijdwagenrace.
4 sterren!
Wat een heerlijke film. Goed verhaal, vol actie en mooie scènes. Echt van genoten, sommige scènes blijven in mijn hoofd spoken. Vooral het stuk dat ze in de boot zitten als slaven Peddelaars..... Brrrrr
Goed te zien, en zit nog een passverhaal in ook
Het verhaal spreekt me wel aan. Ook de trailers mogen er zijn. Weer een film voor op me to watch-lijst.
Waar dit topic al niet goed voor is

Citaat van William op 16 april 2017, 10:33Ja zeker, er komen goede films naar voren. Ik maak veel gebruik van de http://www.filmclub.nl/?do=top40 lijst i.c.m. moviemeter. Maar dit topic zorgt voor meer films welke hier buiten vallen
![]()
Ja zeker, er komen goede films naar voren. Ik maak veel gebruik van de http://www.filmclub.nl/?do=top40 lijst i.c.m. moviemeter. Maar dit topic zorgt voor meer films welke hier buiten vallen

Citaat van William op 16 april 2017, 11:21Ik gebruik voornamelijk IMDB en Moviemeter.
Voor me Watchlist gebruik ik de Trakt.tv add-on in Kodi. Erg handig.
Ik gebruik voornamelijk IMDB en Moviemeter.
Voor me Watchlist gebruik ik de Trakt.tv add-on in Kodi. Erg handig.
Citaat van Demo op 17 april 2017, 08:39Op 16-4-2017 om 09:47 zei puppy:Unbroken (2014)
Vond 'm tegen vallen in vergelijking met Hacksaw Ridge die was veel mooier als deze
Vond het langdradig verhaal in zitten, daarom vond ik'm wat saai min of meer..
Ben hur Judah Ben-Hur is een Joodse prins die valselijk beschuldigd wordt door zijn geadopteerde broer Messala. Hij verliest alles en moet jaren verblijven op een Romeins slavenschip. Vervolgens gaat hij de strijd aan tegen het Rijk, en de man die hem verraden heeft, in een grote strijdwagenrace.
Ja daar valt niet op aan te merken zo goed verhaal en die acties waren prachtig!
Op 16-4-2017 om 09:47 zei puppy:Unbroken (2014)
Vond 'm tegen vallen in vergelijking met Hacksaw Ridge die was veel mooier als deze
Vond het langdradig verhaal in zitten, daarom vond ik'm wat saai min of meer..
Ben hur
Ja daar valt niet op aan te merken zo goed verhaal en die acties waren prachtig!

Citaat van William op 17 april 2017, 09:0830 minuten geleden zei puppy:
Ik heb de film gisteren ook gezien. Valt me erg tegen, zeker voor een waargebeurd verhaal.
De film begint nog prima met goede bombardementen. Lang duurde dit helaas niet.
Helaas wordt de film al snel te voorspelbaar. Verder was de film zo nu en dan zeer langdradig, en dat is zonde.
Conclusie: Voor een waargebeurd verhaal, had hier zoveel meer in kunnen zitten
![]()
(1/5 sterren)
30 minuten geleden zei puppy:
Ik heb de film gisteren ook gezien. Valt me erg tegen, zeker voor een waargebeurd verhaal.
De film begint nog prima met goede bombardementen. Lang duurde dit helaas niet.
Helaas wordt de film al snel te voorspelbaar. Verder was de film zo nu en dan zeer langdradig, en dat is zonde.
Conclusie: Voor een waargebeurd verhaal, had hier zoveel meer in kunnen zitten
(1/5 sterren)

Citaat van William op 17 april 2017, 17:45Goede Watchlist ! Mijn smaak. De transformers wil ik eigenlijk nog zien in de bioscoop. Maar onze lijsten komen erg overeen. Storks is overigens ook erg leuk
![]()
Goede Watchlist ! Mijn smaak. De transformers wil ik eigenlijk nog zien in de bioscoop. Maar onze lijsten komen erg overeen. Storks is overigens ook erg leuk

Citaat van William op 17 april 2017, 20:11Altijd leuk
Storks is deze week aan de beurt. Ik ben ook erg benieuwd naar The Boss Baby en Despicable Me 3. De trailers van beide films waren geweldig.
Eens kijken wanneer ze in de bios draaien.
Transformers: The Last Knight ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas draait deze op dit moment ook nog niet in de bios.
Altijd leuk
Storks is deze week aan de beurt. Ik ben ook erg benieuwd naar The Boss Baby en Despicable Me 3. De trailers van beide films waren geweldig.
Eens kijken wanneer ze in de bios draaien.
Transformers: The Last Knight ben ik ook wel benieuwd naar. Helaas draait deze op dit moment ook nog niet in de bios.

Citaat van William op 18 april 2017, 06:46Zo'n Watchlist heb ik trouwens ook voor de series die ik volg of nog aan moet beginnen.
En dan te bedenken, dat ik voorheen in een documentje alles aan het bijhouden was. Welke films of series moet ik nog gaan kijken of volgen. Welke film heb ik gezien of met welke serie ben ik begonnen.
Nu gaat dat fijn automatisch
Zo'n Watchlist heb ik trouwens ook voor de series die ik volg of nog aan moet beginnen.
En dan te bedenken, dat ik voorheen in een documentje alles aan het bijhouden was. Welke films of series moet ik nog gaan kijken of volgen. Welke film heb ik gezien of met welke serie ben ik begonnen.
Nu gaat dat fijn automatisch