"gratis" meedoen met de Staatsloterij

Citaat van William op 12 april 2017, 18:22En als ik nu... Haha nee. Goh, het zou toch wat zijn. Je doet al jaren mee en wint eigenlijk nooit wat. Je krijgt gratis loten en je wint een grote prijs
En als ik nu... Haha nee. Goh, het zou toch wat zijn. Je doet al jaren mee en wint eigenlijk nooit wat. Je krijgt gratis loten en je wint een grote prijs
Citaat van Verwijderde gebruiker op 30 mei 2017, 19:44Ik ook niks...... Bah!
Nep loterij
Ik ook niks...... Bah!
Nep loterij
Citaat van Meh Meh op 30 mei 2017, 22:31Op 2017-4-12 om 20:14 zei Draakie:Als je al een NASje hebt dan krijg je snelle NAS
Blij dat je niet hebt gewonnen, ik wil geen NAS!
Ik heb jaren betaald voor de staatslotterij, elke maand €15,-
Dat is €180,- per jaar, en op jaarbasis won ik gemiddeld €30,-
Opgezegd maar wel de gratis loten aangevraagd. En natuurlijk helemaal niets gewonnen.
Misschien dat ik met oudjaar een paar loten koop, dat is een traditie. Maar voor de rest geef ik er geen cent meer aan uit.
Zonde van het geld, kan er beter iets leuks of nuttig mee doen of het gewoon direct doneren.
Op 2017-4-12 om 20:14 zei Draakie:Als je al een NASje hebt dan krijg je snelle NAS
Blij dat je niet hebt gewonnen, ik wil geen NAS!
Ik heb jaren betaald voor de staatslotterij, elke maand €15,-
Dat is €180,- per jaar, en op jaarbasis won ik gemiddeld €30,-
Opgezegd maar wel de gratis loten aangevraagd. En natuurlijk helemaal niets gewonnen.
Misschien dat ik met oudjaar een paar loten koop, dat is een traditie. Maar voor de rest geef ik er geen cent meer aan uit.
Zonde van het geld, kan er beter iets leuks of nuttig mee doen of het gewoon direct doneren.
Citaat van Demo op 31 mei 2017, 06:458 uur geleden zei Barkie:Zonde van het geld
Gewoon een grote neppers de hele staatsloterij
En ik dacht nog dat ik minmaal kans had op een heel klein geld bedrag ik had immers 4 loten...
8 uur geleden zei Barkie:Zonde van het geld
Gewoon een grote neppers de hele staatsloterij
En ik dacht nog dat ik minmaal kans had op een heel klein geld bedrag ik had immers 4 loten...
Citaat van Meh Meh op 31 mei 2017, 17:45Tuurlijk is het gewoon nepperij.
Zoals in zoveel sectoren gaat ontzettend veel naar managers en potlodenlikkers.
Hoeveel er werkelijk word uitgekeerd en ook bij de zogenaamde goede doelen komt weet ik niet maar dat is waarschijnlijk bijna nax.
Ik investeer mijn geld liever, of bewaar het in een oude sok. Geluk koop je niet, dat maak je zelf.Als ik een lot koop is het voor het gevoel dat ik win, de gedachte. Maar daar ga ik niet elke maand voor lappen...
Tuurlijk is het gewoon nepperij. Zoals in zoveel sectoren gaat ontzettend veel naar managers en potlodenlikkers.
Hoeveel er werkelijk word uitgekeerd en ook bij de zogenaamde goede doelen komt weet ik niet maar dat is waarschijnlijk bijna nax.
Ik investeer mijn geld liever, of bewaar het in een oude sok. Geluk koop je niet, dat maak je zelf.
Als ik een lot koop is het voor het gevoel dat ik win, de gedachte. Maar daar ga ik niet elke maand voor lappen...