Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

"gratis" meedoen met de Staatsloterij

Page 1 of 3Volgende

Heren, wie heeft er nou niet eerder meegespeeld met de Staatsloterij? 

Lang verhaal kort: gratis loten ( tot 4 stuks) kan je aanvragen via: https://bijzonderetrekking.staatsloterij.nl/subscribe

Aanmelden kan tot 20 mei :)

Eenmalig en exclusief voor spelers van toen

Bij de Staatsloterij maken we graag mensen blij. Door mensen te laten dromen en mooie prijzen weg te geven. Maar in de periode 2000 t/m 2007 en de Koninginnedagtrekking 2008 hebben we misleidende teksten gebruikt bij de communicatie over hoge prijzen. Dat spijt ons, had nooit mogen gebeuren en past niet in de 291-jarige historie van de Staatsloterij.

Daarom gaan we het overdoen en organiseren we een Bijzondere Trekking. Voor alle spelers van toen. Voor deelname hoeft u niet te betalen, maar dat betekent wel dat u definitief afziet van vorderingen en juridische procedures tegen de Staatsloterij in deze kwestie.

De Bijzondere Trekking heeft een totale prijzenpot van maar liefst € 13,5 miljoen, belastingvrij! Met 5 hoofdprijzen van € 1.000.000,- en meer dan 11.000 hoge prijzen is uw kans op zo'n mooie prijs extra groot

Heb me meteen aangemeld :D

Ik heb ook twee loten ontvangen. Nette deal van de Staatsloterij. Al was het natuurlijk niet pluis was ze in het verleden hebben gedaan..... Boefjes.

Overigens heb ik in die periode wel meerdere loten gehad. Maar ik weet zo even niet hoe ik er 4 kan aanvragen. Dat was volgens mij het maximale zonder "bewijs". 

48 minuten geleden zei Duken:

Ik heb ook twee loten ontvangen.

De mijne hebben ze nog in behandeling... 

De boeven....

Ik weet dat ik in 2007 mee heb gespeeld. Geen idee hoe vaak. Papieren afschriften heb ik niet meer. En deze downloaden gaat tot 10 jaar terug. En ik heb echt geen zin om dat uit te gaan zoeken :P

Ik heb me ook aangemeld. Ik krijg 2 loten. Prima :)

8 uur geleden zei Monkie:

Ik heb me ook aangemeld.

Hoe lang ging het duren dat je eigen had aangemeld en dat je weer bericht kreeg dat nu 2 loten hebt?

Omdat ik nog steeds in behandeling sta...

Edit: heb er ook 4 loten mogen ontvangen :D!

Mooi zo :)

4 loten? Ik maar twee :( hoe komen we aan 4 loten? Hoe had jij dat gedaan @puppy?

38 minuten geleden zei Duken:

Hoe had jij dat gedaan @puppy?

Niets meer als jullie misschien telt het mee hoeveel jaren dat men mee gespeeld heeft ?

Heb altijd mee gedaan automatisch via mn bankrekeningnummer, misschien dat het daar aan ligt dat ik nu 4 loten heb? 

Page 1 of 3Volgende

Loading