zoek USB voor meer USB aansluitingen
Citaat van Demo op 19 maart 2017, 13:38Hoi,
Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt
.
Hoi,
Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt .
Citaat van Demo op 19 maart 2017, 13:411 minuut geleden zei puppy:Hoi,
Ik zoek zo'n kastje die je op de PC aansluiten en dat kastje heeft meerdere usb aansluiting ,maar ik ben de naam van zo'n kastje kwijt
.
Waar je bijvoorbeeld je mobieltje op kunt laden en tevens een paar aansluiten kunt gebruiken (usb)
1 minuut geleden zei puppy:Hoi,
.
Waar je bijvoorbeeld je mobieltje op kunt laden en tevens een paar aansluiten kunt gebruiken (usb)

Citaat van William op 19 maart 2017, 13:44Dat zijn usb-hubs. Deze sluit je inderdaad aan op de bijvoorbeeld de computer.
Zo'n usb-hub bestaat bijvoorbeeld uit 2 usb-aansluitingen. Uiteraard heb je ze ook met meerdere usb-aansluitingen.
Voorheen gebruikte ik altijd een usb-hub die qua uiterlijk erg mooi paste bij mijn iMac.
Dat zijn usb-hubs. Deze sluit je inderdaad aan op de bijvoorbeeld de computer.
Zo'n usb-hub bestaat bijvoorbeeld uit 2 usb-aansluitingen. Uiteraard heb je ze ook met meerdere usb-aansluitingen.
Voorheen gebruikte ik altijd een usb-hub die qua uiterlijk erg mooi paste bij mijn iMac.
Citaat van Demo op 19 maart 2017, 13:482 minuten geleden zei Monkie:Dat zijn usb-hubs.
Zal deze iets zijn? : https://www.bol.com/nl/p/orico-7-poort-usb-3-0-hub-aluminium-7-port-hub-high-speed-5gbps-inclusief-12v-stroom-adapter/9200000066332448/?suggestionType=browse
2 minuten geleden zei Monkie:Dat zijn usb-hubs.
Zal deze iets zijn? : https://www.bol.com/nl/p/orico-7-poort-usb-3-0-hub-aluminium-7-port-hub-high-speed-5gbps-inclusief-12v-stroom-adapter/9200000066332448/?suggestionType=browse

Citaat van William op 19 maart 2017, 13:53Dat is precies diegene die ik had. Ik had enkel het model met 4 usb-aansluitingen.
Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.
Dat is precies diegene die ik had. Ik had enkel het model met 4 usb-aansluitingen.
Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.
Citaat van Demo op 19 maart 2017, 14:015 minuten geleden zei Monkie:Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.
Klopt helemaal ik heb een maatje die zoiets altijd in China bestelt,Dank je voor je reactie nog
5 minuten geleden zei Monkie:Zelf bestelde ik deze rechtstreeks in China, daar was het een stuk goedkoper.
Klopt helemaal ik heb een maatje die zoiets altijd in China bestelt,Dank je voor je reactie nog

Citaat van William op 19 maart 2017, 14:19Er is trouwens ook al een tijdje een nieuw model te koop. Die ziet er zo uit, wellicht lijkt je dat wel wat.
Er is trouwens ook al een tijdje een nieuw model te koop. Die ziet er zo uit, wellicht lijkt je dat wel wat.